Страници

Узана - зимна приказка безкрай


Преди време публикувах снимки от Узана. Мислех тези да ги добавя към тях, но някак си ми се струват различни. Все пак различно време, еднакво място. Стоят си така от известно време и търпеливо си чакат, а са красиви, много красиви, поне за мен:). Пролетта наближава, така, че вече няма за къде да отлагам. Надявам се да ви харесат и на вас!



PS: 29 публикация на 29. 02. "Зимна приказка от Узана", не е ли интересно? Изобщо не бях забелязала. Благодарение на Еликсир, която ме похвали на публикация 30 - пилешко роле с аспержи, открих това съвпадение. Благодаря ти, Еликсирче! Истината е, че отлагах снимките от Снежна Узана, но пък утре е 1 март и ще се настройваме на пролетна вълна:). На Свети Валентин сладките също бяха по случайност със символика, което пък забеляза Миленка. :) Понякога нещата просто се случват!

















8 коментара:

  1. Като картички са всичките, Канди! Прекрасно място, но и теб си те бива с фотоапарата ;)
    Поздрави и пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Канди ,много съм слушала за Узана,надявам се някой ден да отидем.
    Чудесни зимни пейзажи си снимала,много подходящо заглавие на публикацията!
    Благодаря за споделената красота!
    Хубав ден !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Красота...много хубави снимка.Тази зима не можем да се оплачем от липса на сняг.
      Хубав ден,Канди!

      Изтриване
  3. Ех, че е красиво! Благодаря за снежната разходка, Кате! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,и аз случайно констатирах,че публикациите ти са 30,защото искам да видя от архива ти какво съм пропуснала и тогава ми направи впечатление.
    А за снимките от Узана много благодаря!Красиво е по всяко време там.А снегът ще е актуален за Узана още много след тези снимки.Като си спомня,че нас ни валя в началото на май...:)).На Еделвайс ли отседнахте,струва ми се,че единият изглед е от там към Прима S ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, не сме отсядали, отиваме сутрин и тръгваме вечер, но на нас в момента ни е близко някъде към стотина км като че ли.

      Изтриване
  5. Страхотни са снимките и какво цифрово съвпадение само :-)!
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятна красота Канди
    Честита Баба Марта миличка
    бъдете весели,здрави,засмени и много щастливи
    прегръдки и хубав мартенски ден

    ОтговорИзтриване