Страници

Сьомга със синьо сирене


Рецептата за сьомга със синьо сирене е адаптирана  от тук




Продукти:
4 филета Сьомга
250 гр резена синьо сирене 

150 мл зехтин
черен пипер
2 бр лимони
200 мл  бяло вино

Приготвяне:
Приготвя се марината от 100 мл. зехтин, сока на 1 лимон, виното и черният пипер и рибата престоява в нея за 2-3 часа в хладилник.

Рибата се отцежда и поставя в подходяща тава за печене, като върху всяко филе/шайба се поставя парче синьо сирене.
Покрива се плътно с фолио за печене и се пече за 40 минути в предварително загрята фурна на 180 градуса.

Ето и един по-бърз вариант за сьомга със синьо сирене: Адаптиран www.novasea.no.
4 филета от сьомга се подреждат в тавичка, намазана много слабо със зехтин. Върху всяко филе се поставя парче синьо сирене. Пекат се за 15 минути на 220 градуса, в предварително заргята фурна.



7 коментара:

  1. Тази рецепта ще я тествам. Обичам сьомга и съм любопитна да я опитам в комбинация със синьо сирене :-)

    ОтговорИзтриване
  2. О, сигурна съм, че е много вкусно, Кате! Ще пробвам и аз. Прегръдки с пожелания за спорна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е , това е рецепта за мен :)...чудесна и много вкусна :)! Благодаря ,Кенди - правя я в най - скоро време :)! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е, Кате!
    Благодаря за споделената рецепта!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Това е изключителна комбинация, най-вероятно ще ми хареса много! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина комбинацията е изключителна. Продуктите в нея са едни от любимите ми, а рецептата е много вкусна! Ако и вие ги обичате непременно я пробвайте:).

    ОтговорИзтриване
  7. И си личи, че е вкусна! Много апетитно изглежда - много!:)

    ОтговорИзтриване