Страници

Мъфини и чипс от кашкавал


Като всяка рецепта и тази си има вдъхновители и не мога да не отбележа, че това са Еликсирчето и Траянчето. Благодаря ви Дами, че ме вдъхновявате с вашите вкусотиии!



Мъфини с кашкавал


Продукти, за 4 бр.
150 гр кашкавал
1 яйце
100 мл заквасена сметана
3 с.л. брашно
настърган пармезан / по желание/
олио, за намазване на формичките


Приготвяне:
Настържете кашкавала на средно ренде.
Добавете към него яйцето, разбъркайте, добавете сметаната, разбъркайте и добавяйте по малко от брашното.
Загрейте фурната на 170 градуса.
Намажете формичките за мъфини с олио. Аз използвам силиконови и също ги намаслявам.
Разпределете сместа в 4 формички.
Поръсете с настърган пармезан/грана падано/.
Изпечете за около 1/2 час в предварително загрятата фурна, до зачервяване.

*Към тази смес може да добавяте шунка, зеленчуци, различни сирена и др.


Заедно с мъфините изпекох и кашкавален чипс, като кошничките от пармезан, но в по-малка форма.


Чипс от кашкавал

Настържете кашкавал и го разпределете на няколко места върху хартия за печене в желаната от вас форма.
Не натрупвайте много кашкавала, за да може да се изпече добре.
Изпечете в предварително загрята фурна на 170 градуса, до зачервяване.


Прекрасен пролетен ден от мен!:)

9 коментара:

  1. Нямаш спирка, Кате! Страхотни предложения за делничните вечери, когато почти нямам време за готвене:)

    ОтговорИзтриване
  2. ¸.•°♪✿
    Este post está delicioso e muito agradável.
    Amei as flores.

    Boa semana.
    Beijinhos do Brasil

    ¸.•°♪✿✿º°。✿

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са и двете ти вкусотии, Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, направо нямам думи, страхотни са и двете предложения. Поздрави и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Вкусни предложения!
    Много са ти красиви игликата и зюмбюлите!
    Слънчева и топла седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошно ми изглеждат и звучат тези мъфинки. Не мога да смогна да те чета, камо ли да тествам всичко, което си харесам при теб. Но ти се радвам и се черпя виртуално с вкусните ти предложения! Хубав ден, неуморна ми Катюше!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни са и двете ти предложения, Кате, много вкусни! Черпя с чипс обаче, че точно този го о-бо-жа-вам! :))
    Хубав ден от мен! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Катнеце,този кашкавал е толкова любим и у дома,а в мъфинските форми още не съм го правила,но имах намерение,дори за предястие за гости така е много подходящо!Аз също слагам често разни добавки,рецептата е много подвластна на импровизации.Страхотно си съчетала с хрупкавите талерчета!Пожелавам ти много щастлива нова седмица,другарче!

    ОтговорИзтриване