Страници

Кюфтенца с кайма и зеленчуци


Преди време съм показвала рецепта за едни кюфтенца от зеленчуци и кайма, мислех да направя точно тях, но не знам рецептата наизуст и импровизирах.
Общо взето имат някаква прилика, относно използваните продукти, но на вкус и вид се различават.
Направих ги по този начин, защото такива продукти имах налични, зеленчуците, които използвате може и да са други, може да се постави във всяко кюфтенце грах, царевица, топено сирене, изобщо вариации много.



Продукти:
1/2 кг смляно свинско месо
2-3 малки картофа
1 глава лук
1 морков
Сол
Черен пипер
3 малки яйца
1 среда от филийка стар хляб, накисната в прясно мляко


Приготвяне:
Отцедете хлябът и го наронете на трохи.
Обелете и остържете картофите и моркова, настържете ги с ренде.
Обелете и нарежете лука на ситно.
Разбъркайте всички продукти много добре. Месете каймата за около 5- 10 минути.
Оформете кюфтетата и ги изпържете от двете страни в тиган със загрято олио на средна степен.
Извадете ги върху домакинска хартия да се отцедят.
Поднесете ги със сварени или печени картофи.


*Сложих 3 яйца, тъй като моята смес беше малко суха, но вие преценете колко ще са ви необходими. Сместа трябва да е с консистенция, удобна за оформяне на кюфтета.
*Забравих да сложа магданоз в сместа, затова го поръсих отгоре:)).



16 коментара:

  1. Кате, заоблизвах се рано-рано:)
    Превъзходни са! Ще ги пробвам тези дни.
    Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
  2. Много апетитни са станали, Катюшка! С картофи съм опитвала, но виж за моркови не ми е хрумвало. Хубав ден, мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Ама чудесна са ,Кате!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитни са станали, Кате! Усмихната сряда!

    ОтговорИзтриване
  5. Не обичам много-много кайма, ама тези кюфтенца са страшно апетитни. :)
    Поздрави, Кате!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,имам и аз в черновите едни минита с варено картофче,затова веднага потвърждавам,че рецептата е страхотна и много добре се балансират вкусовете!Отивам и по-назад....

    ОтговорИзтриване
  7. Идеални са, Кате! :) Усмивки! :)
    ПП А чинията, в която си ги сервирала, е много красива!

    ОтговорИзтриване
  8. Станали са чудесни,Кате!
    Прегръдка, Бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  9. С тези картофи в каймата, Кате, ме подсещаш за икономичните шницели - някога бяха много на мода, ама тогава и годините го изискваха, магазините бяха заредени с малко стока и пазарувахме с купони. Не съм правила много отдавна подобни деликатеси. Твоите са големи симпатяги! :)
    Хубава сряда вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  10. Катенце,кюфтенцата са супер.Кюфтенца с картофи съм опитвала,ще опитам и с морков.Поздрави,Катенце!

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, не ми беше хрумвало да добавя зеленчуци към сместа за кюфтета :) много ми допада идеята и ще се възползвам като може да се пробвам и с други зеленчуци. Поздравления и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, чуднички си ги наредила, личи си че са вкусни. Прегръдки и прекрасен ден, мила!

    ОтговорИзтриване
  13. а аз слагам зеленчуци, за увеличаване на материала, Кате :) ама виж, морков не съм, само с картофи допълвам. И много ни харесват. Ще им добавя и морков, те без друго не искат да ядат зеленчуци.
    Прекрасни кюфтенца, бодвам си едно за вечеря, а на теб - хубава да е!

    ОтговорИзтриване
  14. Радвам се, че ви харесаха кюфтенцата! Правя ги със зеленчуци за разнообразие и много ги харесват в къщи. Поздрави на всички!

    ОтговорИзтриване
  15. Чудесни са, Кате :)
    Опитвала съм и аз подобни с разни зеленчуци. По-интересни са на вкус :)

    ОтговорИзтриване