Страници

Суши сърца


В публикацията ми са за суши надълго и нашироко съм обяснила как се прави суши, затова сега няма да се повтарям, а ще ви споделя само идеята за различно оформяне.
Правите си ориза, избирате си плънката и се захващате с оформянето:))). Между другото това е един от многобройните варианти за романтично суши, възможни са различни оформления.
И все пак това е с плънка от авокадо, пушена сьомга и Филаделфия.





Разделете един лист нори на две по дължина. Нанесете ориз и малко плънка и прегънете на две като "капка". Двете половинки на сърцето са готови. Може да ги нарежете и така и при поднасяне да ги съедините една с друга като сърце. а може и да продължите нататък с оформянето на сушито.






Вземете лист нори и нанесете ориз, след което поставете двете полувинки сърца, така, че да образуват сърце - острите им краища да са свързани.



Започнете да навивате рулцето и тъй като е възможно листът нори да не е достатъчен вземете още един лист, леко го навлажнете в края и го лепнете в другото нори. Навийте рулцето, а излишното нори изрежете. Това е:) Съветвам ви да използвате качествени продукти, когато правите суши, аз отдавна съм се доверила на Кикоман, техни са и оризовият оцет и соевият сос, които използвам.





И понеже на нас едно рулце никак не ни е достатъчно, почти винаги когато правя суши използвам целият пакет ориз:).






5 коментара:

  1. Браво,Кате.Много майсторски си оформила рулата.Аз така и все още,не съм се опитвала да приготвя суши,иначе съм си купила листа нори..но дотам :) Поздрави и хубав ден ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Вземам си едно сърчице :) Чудесна идея, Кате!
    Поздрави и хубави празнични дни на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина сърчица и то страхотни! Ако се навия да правя суши, ще трябва да си го ям сама или да викам и вас:)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате,
    не съм правила никога суши, макар ,че съм си закупила ориз за суши.Никой в къщи не е любител на корите Нори и по тази причина издирвам начин да го направя с други кори от растителен произход.Аз не съм любител и на водораслите, макар, че много хора са ги включили в менюто си.Но ти си сътворила чудни сърчица, много, много подходящи за някое парти.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  5. Досега сама не съм правила суши, но много обичам да си го хапвам :)
    Красиво е, Кате, много!

    ОтговорИзтриване