Страници

Пилешко роле с аспержи


Отскоро открих блога на Пепеляшка и разглеждайки пътешествията й, попаднах на впечатленията й от италианската кухня. Та там видях и пуешко с аспержи и сосче.( Де да беше само това:). Набързо се разтърсих за рецепта, но то всъщност ми трябваше технологията по-скоро. Направих рецептата с пилешко. Технологията на приготвяне видях във www.schnuckscooks.com



Продукти:
Пилешко филе
Зелени аспержи, пресни
Черен пипер
Сол
Олио/ зехтин


Приготвяне:
Разгънете филето, с помощта на тънко ножче. Не трябва да емного дебело. Аз използвах бон филе, и тъй като е на тънки и малки лентички сложих по две филета, едно до друго. Посолете и поръсете с черен пипер.
Обелете аспержите с помощта на белачка за картофи, като съцветията отгоре не се белят.
Поставете 3 аспержи върху филето, така, че от двата края да излизат.
Завийте филето на руло.
Закрепете с клечка за зъби.
Изпържете в предварително загрят тефлонов тиган с малко олио.
Сервирайте с гарнитура от картофено пюре или задушени зеленчуци.

16 коментара:

  1. Канди , чудесна рецепта ! Любовта ми са ролетата :)и непременно ще я направя ! Благодаря ,мила за рецептата ! Чао и хубав следобед :*! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Ив около теб всичко е любов!!! И ти като мен се влюбваш и в ястията дори:).

      Изтриване
  2. Леле,Кате,цели 30 рецепти за февруари,уааааау!
    За медал си направо!
    Това е поредната вкусотия,която ме примамва тук,много обичам бон-филенцата на пилето!
    Отивам да видя и за Узана какво си ни разказала!
    Целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм обърнала внимание, точно това сега написах в пост 29, който е от 29.02 и е за Узана- съвсем тематично за февруари, много интересно се е получило.:) Благодаря ти, че забеляза:)

      Изтриване
  3. Чудно! Все се чудя как да сготвя аспержите, а тези са много красиво поднесени!
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето тук е любимата ми рецепта за аспержи: http://mycandykitchen.blogspot.com/2011/11/fried-asparagus.html, ако не си пробвала:). Наистина стават много вкусно! Хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,от мен сладкиш за кафето,а от теб руленце за бялото вино:)

    ОтговорИзтриване
  6. Канди, много вкусно и красиво ястие! А какво представлява тази вкусна топка?
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Мариянче! Това е картофено пюре с настъргани моркови.

      Изтриване
  7. Сигурна съм, че е много вкусно, но при цената на аспержите, скоро няма да го приготвя. :(

    ОтговорИзтриване
  8. Ей такова и аз правих веднъж, много си падам по аспержите, но не мога да кажа същото за останалия народ у дома. Поздравления, Бонбон, чудно си се справила;)

    ОтговорИзтриване
  9. Любимите ми аспержи!Чудесна идейка,ще се пробва ,може би с друга гарнитирка обаче.После ще докладвам.
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В оригиналната рецепта има сосче и гарнитура от зеленчуци. Ще чакам и твоя вариант:)

      Изтриване
  10. Не съм яла аспержи никога,но бих си грабнала едно букетче.
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване