четвъртък, 3 юли 2014 г.

Благодаря!

Понякога се случват толкова вълнуващи неща на куп, че аз и без друго каквато съм си емоция:) едва успявам да си събера мислите. Ами развълнувана съм, за кой ли път:))), но пък ще видите, че има за какво и сега.
Откъде да започна обаче?!

Ще започна с изненадата от "Жоси" - за това, че за представянето си избраха две от моите рецепти с техни продукти и те са на страниците на "Жената днес - лятна кухня" до вкусните и любими Жоси продукти.
Благодаря ви за уважението, Жоси! Между другото "Жената днес" е много харесвано от мен списание, комплименти към екипът му!



Сега ще ви споделя и за участието ми в конкурса, организиран от "Жената днес" и "Цептер".
Определено е свързан с много емоции:).



Научих за конкурса в последният момент, не знам защо реших, че ще участвам, отдавна не бях участвала в конкурси, всъщност рядко го правя. За около 3-4 години, конкурсите, в които съм участвала съм споделила тук.

Но този път съвсем спонтанно взех решението и точно след кратко време бях приготвила едно от любимите ни летни ястия. Сигурна съм, че на много от вас тези зеленчуци са любими.
Исках да участвам с рецепта, приготвена специално за конкурса, иначе в блога имам около 1000 рецепти:), не исках да използвам тях.


И така, хапнахме си вкусните зеленчуци, изпратих снимката за конкурса и съвсем забравих, че на 1 ви ще започне гласуването.
Днес видях, че рецептите са споделени с читателите и всеки може да гласува, за тази, която му допада най-много. Споделих в личният си профил с моите приятели във ФБ, който желае да ме подкрепи, разбира се при условие, че рецептата наистина му харесва. Аз не искам просто гласове, не преследвам амбиции да печеля награди, а наистина на хората да им харесва, защото всичките рецепти в конкурса са страхотни според мен и заслужават да спечелят.



Искам да благодаря на всички, които ме подкрепиха, благодаря и на тези, които ще го направят, много съм развълнувана от вашата подкрепа, наистина не съм очаквала такова нещо и мисля, че това е най-голямата награда!
Отново ще ви помоля да гласувате единствено и само ако рецептата ви хареса! Разгледайте и останалите рецепти, всичките са страхотни предложения за лятото.

Моята рецепта може да видите тук, като гласуването става с бутона "Харесва ми" в долната част.

Всички рецепти от конкурса може да разгледате тук.

А ето и рецептата:

Зеленчуци на грил

Продукти:
Зеленчуци по избор: тиквички, моркови, лук, картофи, червени чушки.
За мариноване: зехтин, сол, малко черен пипер.

Приготвяне:

Зеленчуците се нарязват на филийки с дебелина около 5 мм. Посоляват се, поръсват се с малко черен пипер и се поливат със зехтин.
Хубаво се разбъркват и се оставят за 10-15 минути.
Загрява се скара, грил тиган или барбекю.
Зеленчуците се пекат от двете страни и се подреждат в плато.
Поднасят се с млечно чеснов сос или друг по избор.
Чудесни са и с балсамико и чесън.

Варианти на рецептата: зеленчуците може да се нарежат на едри кубчета и да се нанижат на дървени шишчета. Може да се използват и други зеленчуци: гъби, брюкселско зеле, царевички с кочан и т.н. По желание може да се използват и други подправки.


Успех на всички участници в конкурса!


18 коментара:

  1. Катенце стискам ти палци мила! Късмет!

    ОтговорИзтриване
  2. Силно стиснати палци и от мен, Бонбонче! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, заслужаваш да ти се случват всички хубави неща на света! Личи си, че правиш нещата с голямо желание и усет, дано успеха да бъде на твоя страна :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, заслужаваш и те поздравявам искрено за успеха! Стискам палци и за следващия, прекрасна си, да знаеш! Прегръдки. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Успех и от мен. Стискам палци :)

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,успех,миличка и честито представяне на страниците на списанието!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Ще спечелиш, сигурна съм, Кате. Успех и стискам палци.

    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  8. Катенце, поздравления и късмет! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Браво, Кате, честито и заслужено признание...
    желая ти късмет, успех и вдъхновение за още много участия!
    Голяма прегръдка и стиснати палци за теб:)

    ОтговорИзтриване
  10. Любимо лятно ястие! Заслужена победа! Браво Кате!

    ОтговорИзтриване
  11. Късмет в надпреварата! Сигурна съм в победата!

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, поздравявам те! Много се радвам за теб! Късмет с чудесното ти лятно предложение!

    ОтговорИзтриване
  13. Кате, приготвих тиквички по твоята идея и се получиха прекрасни! Много ти благодаря, прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че са ти харесали, Гери:) и у дома е любима:)! Поздрави!

      Изтриване
  14. Благодаря на всички ви за подкрепата и прекрасните думи! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване