Страници

Един празничен ден от декември ♥


Декември е един от най-празничните месеци. Приготвяме вкусни ястия, печем бисквитки, във въздуха витае някаква магия и дори и малък повод е достатъчен да си направим голямо празненство.
Тези дни моите момчета ме изненадаха с подаръци. Почитател съм на красивите и качествени съдове и уреди за готвене. Едни от любимите ми към момента, а и доказано качествени и тествани през годините у дома са тези на Tefal, Zepter и Riess. Удоволствие е да готвиш с тях, а и са много красиви, качеството вече споменах. Отклоних се малко от темата, но както казах, са ми слабост:)))
Та темата беше за празничните моменти, или как един обикновен ден може да се превърне в празник.
Вдъхновението са моите момчета, поводът е подаръка, а благодарността е от мен:). Всъщност просто приготвих различни хапки, лесни за изпълнение и ще ги споделя, може някой да си хареса нещо за празничните дни. Рецептите за някои съм показвала и преди в блога, така че да не се повтарям ще дам линкове.


Първо обаче да покажа красавицата ♥


А тези подаръчета са ми подарък от Ицко ♥


И понеже леко в златисто наклонява везната, реших едната от почерпките ми да е поръсена със златен прашец. Много елегантно се получиха тези мини тарталетки.
Тарталетите се пекат предварително и са направени по това тесто. Като се охладят се пълнят с шприц, с мус, който в случая е от пушена сьомга и крема сирене, всичко на око и вкус. Който обича по-наситен рибен вкус, добавя повече риба и обратното:). Декорират се с каперси, или пък със златен прашец (хранителен!!!), който предполагам може да се открие в сладкарските магазини.


Платото с хапки съдържа: Суши, Пиперки със смес от сирене и крема сирене - подобна рецепта тук, Руло от сьомга с крема сирене и краставица, Ролца от раци в масло




 Синьо сирене с орехи сушени стафиди, сливи и смокини, Капрезе с песто Дженовезе,  Хапки от пълнозърнест хляб с Филаделфия и пушена сьомга.



4 коментара:

  1. Да са ти честити подаръците, кате, и със здраве да си ги ползваш!

    ОтговорИзтриване
  2. Когато някога бя споменала,"че сме от една порода"имах предвид и това,което изброи като качества на съдовете за готвене...:) Прекрасен декемврийски празник си "спретнала",Кате както винаги! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,
    и аз имам слабост към домакински съдове - за готвене, за сервиране.Особено днес, когато разнообразието е толкова голямо.Качеството е различно, но всеки избира.Лично аз предпочитам по - леките на тегло съдове, по - удобни и такива, в които ястията стават наистина вкусни.
    Чудесни предястия, красота и стил.Все още не съм приготвяла нещо, тепърва ще мисля.От години правя нещичко, което е лесно, бързо и красиво.За да не губя време само в готвене.
    Поздрави и весела предпразнична подготовка !

    ОтговорИзтриване
  4. Няма жена, която да не обича подаръци, а когато те са свързани с любимите ѝ занимания, удоволствието от тях е още по-голямо. Честито да ти е, Кате, само с вкусотии да я пълниш и още много поводи за празници да имате!
    Хапките ти са чудесни! Черпя се веднага с една тарталета и отивам да пека сладки аз. :))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване