Страници

Пролетeн аутфит, вдъхновен от цветята


Не съм от хората, които пълнят гардеробите си с дрехи. Харесвам неща, които могат да се съчетават и с няколко артикула, могат да се получат двойно повече аутфита.
Общо взето при всяка смяна на сезон подменям и дрехите си, като изборът ми е насочен към това да се получат два комфортни аутфита - небрежно елегантен и ежедневен, като след това както вече споменах размяната върши чудеса:). Разбира се през сезона допълвам и с други, а и включвам от минали периоди.
Блогът ми не е с модна тематика, но е отчасти отражение на живота ми, и ако се отбивате тук сигурно ви е направило впечатление, че споделям и такива публикации.




Новият ми "гардероб"


Тази пролет освен дрехите, смених и "гардероба" си;). Просто съм влюбена в тази закачалка/стойка за дрехи. Всичко е с лесен достъп, вижда се, което прави изборът ми на облекло за няколко дни доста бърз. Отдолу има рафт за обувки и/или чанти, могат да се поставят кутии, или сандъчета, в които също да се държат дрехи. Височината на закачалката се регулира, което е още един плюс. Органайзерът е допълнителен аксесоар, много удобен. Закачалката/стойка RIGGA е от Икеа - за България тук, за Австрия тук.





Аутфит, вдъхновен от цветята


Самите сезони са отличен ръководител относно избора на дрехи и цветове. Тази пролет принтовете с цветя са доста актуални и за феновете на същите има изключително голям избор. Това, което е добре обаче при съчетаването им да не се дублира или прекалява, т.е. те да са акцент.

Ризата е от H&M DIVIDED и я взех преди няколко месеца. Флоралните мотиви са романтичен, но пък и женствен акцент. Стои добре както с кецове, така и с обувки на висок ток.


Сакото е от H&M. Много добре се съчетава както с елегантни, така и със спортни обувки.


Розовият ми пуловер е от зимният сезон, но е много подходящ и за този. В по-хладни дни отдолу дори го съчетавам с риза, което от известно време насам забелязвам е хит:). марката на пуловера е Blue motion, не съм запозната дали в България я има, но пък мисля, че има достатъчно сходни предложения.


Панталон FB sister by New Yorker, портмоне Tom Tailor, Сникърси Fila.


Раница от New Yorker, с цветен принт. Удобна за разходки в парка, в града, за екскурзия, изобщо както се казва уни;)


Риза от H&M, бяла, подходяща за ежедневно и малко по-формално облекло. Съчетава се добре с дънки, панталони, къси панталонки и поли. Стои добре и под пуловер. С една дума - класика.


Дамска чанта Little Marcel в макси размер, цвят черен, с принт от 7 цветни ленти с бродерия на логото на марката в бяло. Цялата се затваря с цип, който е отново с логото на марката. Дръжките по цялата си дължина са с повторение на логото. Определям я в стил Casual, въпреки, че моделът не е съвсем нов, аз съм абсолютно убедена, че ще е моят фаворит за пролет-лято, а може би и есен 2017. Изключително удобна, практична, побираща всичко, идеална за пазар, за разходка, вписваща се идеално и в класически и в шик градски стил. Изобщо универсална чанта. Чантата взех на преференциална цена от Yves Rocher.





Двата чифта обувки, като изключим гумените ботуши, за дъждовният сезон:)



И пролетните ми аксесоари


*Публикацията НЕ е спонсорирана!

5 коментара:

  1. Кате,
    всеки има свой стил на обличане, избор на аксесоари и начин на живот.Аз също много обичам подобна гама от цветове, подбирам дрехи и аксесоари.Но основно и най - много купувам обувки, имам проблем със стъпалата, с по - висок свод съм и изборът на обувка, която е мека и същевременно удобна е голям плюс за мен.Така,че наистина изборът на дрехи, обувки и аксесоари е много важен.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Ели. Изборът на обувки е изключително важен, когато човек има проблеми, но и дори да няма също. Преди често наблягах на обувки с удобна стелка и подметка, особено когото децата бяха малки и тичах със тях, разходките сред природата определено изискват също подходящи обувки. А колкото до цветята, много се радвам ,че са модерни, тъй като ги обожавам. Но и да не са, пак ги вкарвам в аутфита си:))) Поздрави и от мен, мила!

      Изтриване
  2. Кате, чудесен избор на дрехи и аксесоари! А новият ти "гардероб" е много хубав, единственият недостатък, е че дрехите събират доста прах. Убедих се от собствен опит :) Иначе е много удобно! Цветен април!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Теди! За гардероба и аз го мислех това, но пък толкова много ми харесва, че този недостатък хич не ме спря:), пък и в крайна сметка ако не се задържат дълго там, не мисля, че ще има проблем. В магазините нали висят така:). Ако твоят не го искаш, давай го насам:) не отказвам още един:). Цветен април и на теб, мила!

      Изтриване
  3. Очарова ме, Кате - поредният ти талант!
    Страхотен избор, съчетания, аксесоари и красиво представяне.
    Поздравления, прекрасен април и хубави празнични дни!

    ОтговорИзтриване