Страници

Печени плодове със синьо сирене


В блога си няколко пъти съм показвала такива комбинации. Ако и вие сте им любители, може да погледнете и тук:

печени круши със синьо сирене

хапки със синьо сирене, фурми и прошуто

смокини със синьо сирене в прегръдка от прошуто



За тази рецепта са ви необходими плодове по избор - круши и праскови.
Разцепете плодовете на две и отстранете костилките / семенниците/.
Напълнете ги със смес от синьо сирене, счукани орехи и нарязани стафиди.
Подредете ги в тава, застлана с хартия за печене.
Запечете в предварително загрята фурна на 190 градуса, до разтопяване на сиренето.
Сервирайте, поляти с мед.

12 коментара:

  1. Ммммм,чудно!
    Е,признавам,че със синьото съм в не особено радушни отношения,но пък сирена дал Бог,така че определено приветствам идеята като много любима и на мен.Аз тези дни обаче се смлях да пека смокини с бри,не ми омръзват никак :) .
    Прегръдка от мен,мила!

    ОтговорИзтриване
  2. Много изкушаваща снимка, приканваща да се направи веднага това!

    ОтговорИзтриване
  3. Кенди, направо съм зашеметена от всичките вкусни предложения, с които ни обсипваш тези дни! Поздравления! Хубав ден! :))

    ОтговорИзтриване
  4. Охооо да определено съм любител и все още не съм го пробвала в къщи, всеки път забравям да си купя синьо сирене :)) Чудно изглежда:)
    Хубав ден Кенди!

    ОтговорИзтриване
  5. Много изискано си ги подредила, Кате!
    Аз съм много любопитна да ги опитам.
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ее, засрами се вече, де! Има хора на диета, а прасковката даже е потекла от удоволствие :)) Добре че е със миризливо сирене, та ще устоя - мухъл не обичам! И не ме подстрекавай да го заменям, знам какво ще стане! :)))
    Поздрави и целувки!

    ОтговорИзтриване
  7. Снимката е чудна, както и самата рецепта! С удоволствие бих опитала! Поздрави, с пожелание за хубав ден, Candy!

    ОтговорИзтриване
  8. Катенце страшни плодове със сиренца, оххх окапах се толкова апетитно си ги направила!
    Снимката ти е у-ни-кал-нааааа!!!
    Силно те прегръщам сладко Бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  9. Кратко, ясно, но за сметка на това изкушаващо и много вкусно!
    Целувки бонбонке*)

    ОтговорИзтриване
  10. И да не забравим винцето към всичко това, Candy! :) За да е пълно удоволствието! Обожавам вкусът на синьото сиренце!

    ОтговорИзтриване
  11. Вкусотийка,Кате!
    Неустоими са плодовете поднесени по този начин!
    Хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  12. Не съм опитвала плодове със синьо сирене, но така изкушаващо изглежда, че не се устоява!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване