Страници

Мариновани яйца


На тези яйчица отдавна съм им се заканила. И въпреки, че активно обикалят интернет пространството, Пепи ме изкуши. Така, че тя е главен подстрекател. Благодаря ти, за всичките вкусотии, които споделяш с нас!:)

Не съм и разглеждала в другите рецепти такава ли е маринатата, но на мен много ми допадна и мисля да мариновам всички яйца, които ми попаднат в полезрението:).




Оригиналната рецепта може да видите при
Пепчо,
а ето ги и при мен, без съществени промени:):

Продукти:
4 сварени яйца

марината:
1 главa червено цвекло
50 мл оцет / използвам Apfelessig mit Blütenhonig
25 мл червено вино / използвам сливово Kikkoman
125 мл вода
1 с.л. олио
смлян черен пипер
1 ч.л. захар
1/2 ч.л. сол







Приготвяне:
Обелете цвеклото и го нарежете на дебели филии.
Поставете го в тенджерка, заедно с останалите продукти, да заври и го оставете да се вари 20 минути.
Оставете го да се охлади.
Обелете яйцата и ги подредете в буркан едно до друго. Излейте марината върху тях. Трябва да ги покрива. Може да добавите и резените цвекло. Затворете с капачка. Приберете ги в хладилник между 12 и 24 часа.

Извадете ги от маринатата и ги нарежете. Поднесете към салата или като предястие.
Ако сте мариновали по-голямо количество, може да ги съхранявате цели в кутии, без марината, в хладилник.






Всички яйца мариновах за 12 часа, с изключение на това, което е мариновано за 24 часа:


9 коментара:

  1. Яйчица си имам пак мариновани, КАте :) Но ще си взема това красиво лаленце, щом благодариш :)))
    Много вкусна салатка си направила, чудесни са и твоите!
    Рецептата :) точно така и аз спазих първия път само. После на око :) Някъде гледам лук бяха слагали в маринатата, или чесън. Сегашните ми мариновани са с чесън. Струва ми се добро допълнение.
    Поздрави, бонбон и хубав четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждат много вкусни и привличащи вниманието. Поздравления за изпълнението, да ви е вкусно. Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна идея! Апетитни и прекрасно поднесени! Още довечера ще проверя дали има цвекло на пазара...

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни погача и салатка с мариновани яйца,Кате,но ума ми естествено грабна тирамисуто с козунак-феноменално като идея!
    Прегръдка с пожелание за отпочиващи майски празници с много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Много добре изглеждат, Кате, колко алени само са се получили. :)
    Прекрасна и уютна вечер ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Красота!Прегръдки,Кате за чудесната идейка!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея, добре се зачетох, че разбрах че са мариновани, ами ще се правят! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  8. Приказни са, Кате! И аз от кога им се каня, ама все нещо ми липсва.
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, невероятни са тези червени яйчица, а и това лаленце как допълва красивите ти кадри. Целувки и прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване