Страници

Коледен пост ден 29: Паприкован карфиол


Голяма вкусотия се оказа рецептата на Дианка и аз вече няколко пъти я правя в различни интерпретации. Този път представям карфиол, като за пореден път благодаря на Дианка, за вкусните и интересни рецепти, които споделя с нас!


Продукти:
цяла глава карфиол
зехтин
червен пипер
сол
2-3 скилидки чесън, пресовани

за заливка:
1-2 с.л. горчица
1 с.л. лимонов сок
1 с.л. зехтин


Приготвяне:
Измийте и подсушете карфиола.
Изрежете "кочана", отдолу, като внимавате да не разрушите целостта на главата.
Поръсете карфиола с червен пипер, сол, зехтин и пресован чесън и хубаво намажете с ръце.
Сложете карфиола в тава, застлана с хартия за печене и изпечете във фурна на 180 градуса за 40-60 минути, в зависимост дали желаете карфиола да е мек или хрупкав.
Извадете го от фурната и го намажете със смес от горчицата, лимоновият сок и зехтина.

Подобни на тази рецепта:
Паприкован Романеско
Карфиол на тиган

Други рецепти с карфиол, броколи и романеско: тук.



7 коментара:

  1. Много ми харесва, приготвен по този начин! Е, аз го накъсвам на розички, но едва ли вкусът е по-различен. Поздрави, Катенце, и да ти е сладко!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен е , Кате!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Това е такава вкусотия, че и децата се хвърлят като мухи на мед;) Прегръдка, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  4. Ееее, ще ме карате да опитам:)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти, Кате - страхотен е в твое изпълнение...
    Отново ме изумяваш с разнообразието от постни идеи и рецепти!
    Сърдечни поздрави, успешна, вдъхновена и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Как съм го пропуснала при Диана! Ако намеря карфиол определено ще го опитам!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, отдавна му се чудя на този карфиол, дали ще ми хареса, но нали у дома го хапваме само с условието " да е хрупкаво", та знам ли...Но твоят изглежда така примамлив и апетитен! Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване