Страници

ღSummer blueღ









16 коментара:

  1. Чудесни морски кадри! Вече започва да ми липсва отиващото си лято и такива снимки ще ми дават крила през зимата. Усмивки, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  2. еха, наистина в Синьо.. нещо различно от теб, I Like))

    ОтговорИзтриване
  3. Много вдъхновяващо, Кате,
    прекрасни снимки и моменти, чудесно продължение на морската кулинарна тематика...
    Беше ми много приятно да се рея из блога ти,
    благодаря за удоволствието -
    сърдечни поздрави, много успехи и усмивки, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, прекрасни снимки, вдъхновяващи и отпускащи. Целувки.

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,благодаря за снимките-още по-силно ми се прииска да съм на морето....в понеделник съм там....
    Слънчев септември!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесни снимки- спомени от моренцето:)

    ОтговорИзтриване
  7. носталгия по лятото ли усещам, Кате :)
    ама пък какви хубави сини моменти си запечатала :)
    Поздрави и хубава нова седмица на теб!

    ОтговорИзтриване
  8. Обичам това синьо!
    Аз май всякакво синьо обичам, като нюансите на морето!
    Чудесни снимки, с малко носталгия, май всички усещаме отиващото си лято!Всички снимки са невероятни! Носят една незабравима атмосфера!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, прекрасни морски спомени и кадри.Поздрави и хубава топла септемврийска седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  10. Бонбон,
    то това тук си е цяла поема- твоята и твоето лято;)
    Страхотни запечатки! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасни снимки, емоции и настроение Кате :)
    Много прегръдки и хубава седмица :)

    ОтговорИзтриване
  12. Снимките са невероятни, Кате! Няма как да не заредят с много слънце и настроение!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Ей, страхотно Бонбонче, прегръщам те! Имах нужда от такива снимки!

    ОтговорИзтриване
  14. Невероятни снимки,Кате!
    Сякаш снимани от друг ъгъл!
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасно синьо! И чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване