Страници

Какаови талиолини с телешко месо и песто Дженовезе / Tagliolini con cacao amaro


П
реди години, когато посещавах различни места, основното, което купувах бяха сувенири, за мен и близките ми. От доста време насам, това се промени и вече се заглеждам по хранителни продукти и напитки характерни за региона. Не че съм се отказала от сувенирите, но нещо трябва много да ме грабне, за да го купя, а и снимките са достатъчно скъп спомен. Чрез храната и напитките се връщаме отново на това място и удължаваме усещането от престоя там, а много често го споделяме и с близки.
Стори ми се подходящо да се прибера от Венеция с Паста, вино, кафе, ветрило и няколко стъклени бонбона:). Във Венеция и островите около нея, се предлага изключително разнообразие от паста - цветове, вкусове, форми. Наистина е трудно да се избере само един пакет, но аз се спрях на Паста с какао.  Всъщност от много години търсех тази прочута какаова паста, но така и не я открих. Преди време с Ицко си правихме домашна, която поднесохме в сладък вариант. Тази исках да е в солен вариант, но не и претрупана от сосове и продукти, за това комбинацията с телешко месо и Песто Дженовезе ми се стори удачна. На финал добавих и Каперси.




Всеки, който е опитвал ръчно направена паста в Италия ще потвърди, че вкусът ѝ е толкова различен спрямо всичките тези пакетирани пасти, които се продават в търговските мрежи. Интересното е, че тези Талиолини след като се свариха имаха вкус на прясно приготвени, а всъщност бяха изсушени и стояха в пакета няколко месеца. Времето за варене е 3 минути и се сваряват в достатъчно количество вода.



Какаови талиолини с телешко месо и песто Дженовезе


Продукти:
1 пакет Какаови талиолини( 250 гр)
2 тънки шницела от телешко месо
песто Дженовезе
каперси
зехтин


Приготвяне:
В дълбока тенджера се налива вода, посолява се и когато заври пастата се пуска в нея. Вари се според указанията на опаковката, изважда се, отцежда се (не се мие със студена вода!) и се разбърква със зехтин.
Тиган с незалепващо дъно се намазва с малко зехтин и телешките шницели се запичат на вкус. Посоляват се и се поръсват с черен пипер. Оставят се 2-3 минути да си починат и се нарязват на ивички.
Талиолините се сервират с ивиците телешко месо, песто Дженовезе и каперси.



4 коментара:

  1. За пръв път виждам подобна паста Кате.Но знам,че има различни варианти за приготвяне на паста.Много интересна и нетрадиционна комбинация на тази паста с телешко месо, песто и каперси.Не би ми хрумнало определено.По - скоро бих я приготвила в сладък вариант.
    Поздрави, усмивки и весело лято !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Ели! Може би наличието на какао създава асоциации за сладост. В началото и аз за това я направих с крем:), но пастата съвсем не е сладка и може да се приготви като всяка друга. Поздрави!

      Изтриване