Страници

Салата с риба тон, царевица, зеле и соев сос


Тази салата опитахме на представянето на Кикоман.
Много е вкусна, още повече, че допадна на Дребосъчето(за него имаше специална порция:), та реших да я приготвя и вкъщи.


Рецептата ми предоставиха любезно от Кикоман.
Продуктите са за цяла доза, но може да се намалят или пък променят по вкус.

Продукти:
1 кг китайско зеле /може и българско/
1 консерва риба тон
1 малка консерва царевица
1 малък буркан мариновани гъби / може и пресни - сварени/

Дресинг:
1 майонеза
соев сос
черен пипер
горчица
2-3 скилидки пресован чесън
Сол
Лимонов сок




Приготвяне:
Нарежете зелето на тънки ивички и след това на не много дребни парчета.
Добавете рибата, царевицата, гъбите, нарязани на полумесеци.

Разбъркайте всички продукти за дресинга и ги излейте върху салатата. Разбъркайте с вилица.

И една снимка в стил партито на Кикоман:





9 коментара:

  1. О, салатката е супер! Обожавам риба тон, много обичам салатки и точно такава често се приготвя и у дома, Кате :) Новото за мен тук е соевият сос и чесъна, а дресинга правя с майонеза или зехтин с кисело мляко. Обаче напоследък съм доста скептично настроена към царевицата, защото все по-често се чува, че и нашата вече е на Монсанто, колкото и официално да го отричат. Май ще я заменя в салатата с нахут или краставица.
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Irma, интересна идея за нахута или краставицата, мисля че ще е вкусно :) Мерси за идеята :)

      Изтриване
  2. О, изглежда чудесно! Хапвала съм подобна у приятели и помня, че много ми се услади! Благодаря за споделената рецепта. Ще я правя скоро. Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Непременно ще я опитам ,скъпа,че от днес смятам да мина малко на салати и всяка идея ми е добре дошла!Само ще заменя майонезата,у нас тя се купува много рядко,но имам квасена сметана,ммммм,още утре ще си я направя!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  4. Ехаааа, много вкусно предложение от сутринта. Чакайте, не започвайте без мен :) ще донеса и аз нещо рибно за трапезата :)))) Candy-чка браво миличка, много хубави снимки, както винаги си най-добрата!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубаво предложение за салата, Кате!
    И много апетитно и тъкмо срещу зимния сезон.

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна салата, не сме я приготвяли дълго време! И този вариант ми допада, обикновено използвам маруля и с леки промени относно дресинга. Хубав и усмихнат ден, Кенди! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Çok leziz ve iştah kabartan bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar..

    ОтговорИзтриване