Страници

Там, край реката и едни рибки от зелен фасул, по рецепта на Тили


Първо да започна с благодарностите към Тили, за това, че сподели тази вкусотия с нас! Ако не обичате зелен боб, то със сигурност след като опитате тази рецепта, ще сте му фен! Поне така стана с моят Бонбон!:)
Всъщност идеята тук е просто да се панира, нещо, което хич не ми е идвало на ум, докато Тили не сподели с нас. И понеже аз съм фен на панираните ястия реших да пробвам и резултата е много вкусен.
Тили, благодаря ти!

Е тук сега ще благодаря на Снежи, че ми напомни, че тази вкусотия бях гледала и при Ивана:). Така, че Ив, благодаря и на теб, мила!
Придружавам рецептата със снимки от едно приказно красиво място, което посетихме отдавна - реката, каньонът и скалите край с. Ъглен. Със сигурност и през лятото е много приятно, но тогава страхът ми към разни влечуги, надделява:).
Иначе уникална природа, прохлада, красота!














Зелен фасул пане
източник на рецептата: Да готвим с Тилия


Продукти:

зелен фасул
яйца
брашно
олио, за пържене
сол

Приготвяне:
Почистете зеленият фасул от "конците". Измийте го и го сварете до готовност в подсолена вода, на среден огън.
В зависимост от вида на зеленият боб времето за варене може да е между 20-40 минути. Не трябва да се разварява!
Извадете зеленият фасул и отцедете от водата.
Потопете в брашно всяка шушулка и потопете в разбитите с вилица и щипка сол яйца.
Изпържете в сгорещена мазнина.
Извадете шушулките да се отцедят от мазнината върху домакинска хартия.



29 коментара:

  1. pone tuka kıdeto jiveya nyama reki,prekrasni snimki.
    A fasula go obiçam,az sled kato go potopya v braşno pırvo pırja ednata strana,kogato poçna da pırja drugata s vilitsa porısva s yaytseto .

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждат като истински! И много апетитно- браво, Кате!

    ОтговорИзтриване
  3. При Тили съм пропуснала тази вкусотия,но хубавото е че все пак не я пропуснах...:))))
    Прекрасна рецепта,Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. Този боб е страхотени, а аз го правих още миналото лято , защото Ивана ме зариби:)Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, пренесох се там на брега и щъркелите ми бяха компания :)Рецептата е много хубава и аз съм я планувала. От Тили съм черпила идея за паниран бял боб, пак много вкусен. И тези "рибки" ще опитам.
    Поздрави и прегръдки! Хубав днешен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Вкусно,хрупкаво-ама да има кой да го направи...
    Хубава сряда,Катюшка!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, така прекрасно ми подействаха тези снимки! Красота и спокойствие ... Как ми се иска да отида там и да си стоя сред зеленината! Сега имам още две точки в пожелателния списък - наистина да видим това място и да си хванем от тези "веган" рибки :)Поздравления за теб и Тили!
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, пак ухае на вкусно при теб. А като съчетаеш с разходка, думи нямам. Благодаря за подареното хубаво настроение.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти за поредната чудна виртуална разходка,мила!С теб обиколих много кътчета,страхотна си!А зелен боб обичам всякак,но виж в тази версия не съм го опитвала и приготвяла все още.Твоят е станал бижу!Прегръдка и ведра сряда!

    ОтговорИзтриване
  10. Много отдавна ми се хапва паниран зелен фасул, но само с мисълта за това оставам. Чудесно изглежда, Кате, скалите и реката също :)

    ОтговорИзтриване
  11. Мила Кате!
    Много се радвам, че панираният зелен фасул ви е допаднал! Очаквах с нетърпение твоят вариант и естествено снимките! Прекрасни, са както всичко, което поднасяш!
    Благодаря и за невероятната разходка! Красотата, която предаваш със снимките си винаги ми действа зареждащо!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, аз ти благодаря, че сподели и тази рецепта с нас, наистина е много вкусна! Прегръдка от мен!

      Изтриване
  12. Твой ред беше да ме заведеш на разходка :) ! Ама чудно е там край реката и с панираните рибки :) ! И аз ги обичам и харесвам много ,Кате ! Баба ми ги приготвяше когато бях малка :) !
    Целувки , Бонбон !

    ОтговорИзтриване
  13. Кате, чудесни рибки си хванала в това прекрасно място :)
    Тази рецепта я знам, но нещо все ме домързява!
    Бих си отмъкнала с удоволствие от твоите !
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  14. Зелен боб обичам всякак но така паниран не съм опитвала ще поправя пропуска си.Чудесно изглежда.Благодаря за прекрасната разходка Катенце много красиви снимки.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Mravillosos paisajes verdes y lindos rios yo quiero estar ahí...los fritos de judías están irresistible,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  16. Много вкусна разходка! Навсякъде тръгвам с теб да знаеш, знам, че ще бъда на хубаво място, ще има интересна история и накрая,...накрая нещо вкусно за хапване!

    ОтговорИзтриване
  17. Бонбон, с теб никога не ми е скучно! Винаги ще бъда сита, погледът ми няма да остане празен, а душата ми ще се наслади на красота! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Lindíssimas fotos, excelente postagem :0)
    Beijos Márcia (Rio de Janeiro - Brasil)

    http://decolherpracolher.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  19. О, разкош! Кате, последните две снимки идеално се допълват, да знаеш! :)))
    А паниран зелен фасул и ние много обичаме, но беше зор голям докато накарам моите капризи да опитат, а после ела, че ми трябваш. Само да имаме гости за мач и на пазара да има фасулче, все това е мезето за бирата. Аз ползвам само от този, с облите шушулки - разбирай, като солети дето е. :)) Става супер крехък деликатес! И една препоръка - опитай панирани солетки от морков(посолени и отцедени, както тиквички за пържене)! :)))
    Прегръдки сърдечни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще търся от този фасул и морковчета ще пробвам, Ирма, благодаря ти!

      Изтриване
  20. Ей Бонбон и рецептата е интересна и вкусна, но снимките ти и красотите, които ни показваш са невероятни!
    Прекрасен ден ти желая и прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  21. Страхотна комбинация си подбрала, Кате,
    прекрасна природа, чудесни снимки и много вкусна идея!
    Все неща, които харесвам, много ми беше приятно,
    благодаря за удоволствието на теб и Тилия!
    Сърдечни поздрави,
    слънчеви и усмихнати юнски дни, Диана

    ОтговорИзтриване
  22. Кате, много хубава разходка и сладка хапка си ни приготвила!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  23. Викаш да бързам натам, че и мен не ми понасят влечугите;))) Цялата тайфа ме бъзика по въпроса;)))
    Иначе за панирания фасул- винаги и с удоволствие, но нямам нерви да го направя. Като се видим ще ми спретнеш ли?;)))Прегръдка, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  24. Истината е че по този начин не съм го приготвяла фасулчето, но изглежда много апетитно Кате :)
    А снимките са толкова красиви .... къде е тази река?
    Прегръдки и от мен:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Реката е до с. Ъглен, намира се в близост до Луковит. прегръдка и от мен, Дани!

      Изтриване
  25. Аааа, страхотно предложение! Сигурна съм, че ще е много вкусно. Ще направя обезателно :)
    Досега съм панирала само зрял фасул с джодженче, но ще опитам и тази рецепта... с млечен сос, мммм :)

    Отново прекрасни снимки, които за миг, докато четеш публикацията, те пренасят на приказни места.

    ОтговорИзтриване