Страници

Коледен пост ден 19: Зелеви сарми с ориз и мезе за ракия:)


:) Какво заглавие само, ама времето си е само за греяна ракия:)))
Понеже днес съм на сармички с ориз, а в блога имам рецепти за тях, ще посоча линкове за тези, които се интересуват. За да не съм съвсем без рецепта обаче реших да споделя една идея за мезе, която видях във Фейсбук и чийто автор не знам кой е, тъй като тези снимки, които обикалят в мрежата са без лого и без източник.


Зелеви сарми с ориз
Зелеви купички


Зимно мезе за ракия:)

Продукти:
1 червена чушка, печена обелена
1 кисела краставичка
3-4 листа кисело зеле


Приготвяне:
Разрежете чушката да се разтвори и увийте краставичката с нея.
Застелете листата от зеле едно върху друго, сложете краставичката с чушката отгоре и ги навийте на руло.
Нарежете на колелца.



13 коментара:

  1. Кате, отново интересна идея. Искам да споделя с теб, че направих печен пипер с доматки и стана много вкусно. Нищо, че не постя, но след красивите ти снимки не издържах.
    Особено, когато е придружено от хубаво овче сирене и меко сусамено хлебче.
    Направих ги в кукъра /той сготви/ на задушаване. Чудесни са!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Мезето е чудесно, Кате!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. И от мезенцето,и сърмичките може да ми сервираш,Кате:)))))!
    Чудни са!Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прочетох мезе за ракийка и веднага идвам;) Готина идея, Бонбон! И стига пости;) Яде ми се прасенце;)

    ОтговорИзтриване
  5. Е, че хубави сармички си увила, Кате, и за мезе, и за ястие...,
    Чудесни са всекидневните ти предложения - разнообразни, вкусни и тематични,
    много поздрави за теб и хубави зимни празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееех, Кате! И сармичките са разкошни, но идеята за мезето определено ме впечатли! Открадвам си я :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. охо,месото забранено,пък ракията не е,а?Аааа,знаех си аз,че Бог е милостив! :))
    Мезето е велика идея,а сармите-ох,майко,ще се покапя,бива ли да са толкова апетитни и едни такива блажнички,лъскави...ммм!
    Щастлив и вкусен декември,скъпа!

    ОтговорИзтриване
  8. Разкошни са, Кате! Много обичам постни зелеви сърми, а щом са направени от теб - всички бих изяла. Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, Кате, Кате, Кате...нямаш милост, нито жал. Никога досега не съм искала толкова постни манджи наведнъж, но твоите предложения са чудни :) Само една сармичка ми стига сега за обяд! Страшна си, да знаеш! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Не зная за другото, но сърмичките много ми харесват, специално прочетох рецептата отново и съм си я запазила за Коледа! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  11. Здравей Катя,
    аз като почитател на вегетарианската, веганската и суровата кухня съм правила сърмички по различен начин, с различни по вид листа.Зелевите сармички стават много вкусни с прибавка на орехи и стафиди.Твоите определено изглеждат чудесно, а мезето е превъзходно на външен вид, а сигурно и на вкус.Постът е даден за нас от Бога за духовно и физическо прочистване на тялото и предпазване от болести.Поздравления за постните ти рецепти, които разгледах.
    Приятни почивни, празнични дни !

    ОтговорИзтриване
  12. Подсети ме за тези постни сарми с ориз.
    А предложението за мезето си го бива!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване