Страници

Есенна разходка в парка


Всички сезони харесвам, във всеки има нещо уникално и различно. Есента е голям художник. Толкова много цветове като че ли не виждаме през цялата година, сякаш някаква експлозия от палитри започва да завладява навред.
Първите цветове вече се появяват и ние решихме да ги потърсим в парка:). Освен тях обаче открихме и много интересни гъбки, голяма изненада беше с тях. Ние от гъби не разбираме, не ги пипаме и не ги берем, затова само им се радваме. 


  


 




  


  









С пожелания за още много топли, слънчеви и цветни есенни дни:).

15 коментара:

  1. Кате, ти вече ги оцвети. :)
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Гери, радвам се, че мислиш така:). Прегръщам те и аз!

      Изтриване
  2. Ех, каква усмивка има Ицко! <3
    А купичката с гъбки е страхотна, точно в тон. Искам и аз...
    Супер предложения, Кате!
    Кюфтенца с овесени ядки, звучи много вкусно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, каква усмивка имаш ти:). Кюфтенцата наистина станаха чудни, заслужава си да се опитат. Прегръдки!

      Изтриване
  3. Ха така :) точно от това се нуждаех тази сутрин Катенце!
    Топла супичка и разходка във вашият парк, в който очевидно Есента е дошла :)
    Топла прегръдка имаш от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, ще се радвам да те разходя из нашият парк, пък ти по вашите красиви места, няма да търся есента там, ще се насладя на всичко останало:) най-вече на вашата чаровна компания. Раничко е още и тук, но първите цветове се появяват вече. Предполагам, че в края на месеца вече ще е експлозията от цветове. Прегръщам те, мила!

      Изтриване
  4. Малчо такъв цвят и настроение внесе.......... Красива и топла е есента ни,Кате ,а ти си уловила душичката и...Поздрави!
    Поздравите са и за чудесното меню,прегръдки:)))))))

    ОтговорИзтриване
  5. Все така щастливи,топли,изпълнени с настроение есенни дни ви пожелавам и аз,Кате!И все така вкусно да ухае на трапезата,чудесни рецепти ни предлагаш отново!Снимките сред природата са фантастични и много зареждащи!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  6. Красива и топла е есента ти,Кате.А менюто е страхотно и кюфтенцата и супичкат.Гъбките и аз така си ги събирам :) ама като не ги познавам тъй ще да е. Ицко е сладичко бонбонче,ще го изпапкам.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Красота - и парка, и рецептите! Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  8. От началото на месеца ги търся тези есенни цветове и само тук там нещо се е шарнало, а тук толкова колорит! И като бонус чаровни усмивки! Благодаря за настроението с което ме зареди, Кате! Гъбените предложения са чудесни - не съм правила още овесени кюфтенца, но идеята ме привлече.
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  9. При теб отново е пъстро и весело, Кате :) да му щипнеш бузките на сладура Ицко (защо ли всички пощипват малките деца по бузките :))))
    Чудесна супичка, ще се разсърдя на моята Била, че не зарежда такива :))
    Прегръдки и до скоро :)

    ОтговорИзтриване
  10. Много цветно и на теб да ти е Кате! Страхотни снимки, така представена и на мен ще започне да ми харесва есента, а не ми е фаворит сред сезоните! А менюто е е така тематично! Да те сгрее в хладните вечери! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  11. Много приятно за очите-красота....

    ОтговорИзтриване
  12. Много красиви есенни снимки, Кате!
    Рецептите са чудесни. Ще се възползвам от рецептата за гъбена супа :)

    ОтговорИзтриване