Страници

8/14 Валентинки - Пиле с моцарела и пармезан


Публикувам Валентинка 8 днес, тъй като утре няма да посещавам блога. Чудесно предложение отново от тук:hungryhappenings.com. Благодаря, Бет!:)



Продукти:
2 пилешки филета
1/2 ч.ч. айран / мътеница/
1 ч.л. зехтин
1/2 ч.ч. галета
Сол
Черен пипер
3 с.л. настърган пармезан
Зехтин или олио за пържене
2 резена моцарела


Поставете пилешките гърди върху дъска за рязане. Изрежете с голяма форма за сърце. Използвайте ножица или нож, за да изрежете хубаво формата.

Наръсете със сол и черен пипер и поставете в плитка чиния. Изсипете мътеницата над месото. Покрийте ястието с найлоново фолио и оставете в хладилник за 30-45 минути. Извадете пилешките гърди от мътеницата. Върнете ги в хладилник за 30 минути. Мътеница ще направи по-нежно месото. Можете да оставите пилето, накисната в мътеница не повече от 3 часа.
Докато пилето се маринова, подгответе панировката.
Разбъркайте галетата с пармезана. / в оригинал галетата се запичат със зехтин, но аз не ги запекох/
Потопете филетата хубаво в панировката и ги изпържете в загрято олио.
/В оригиналната рецепта филенцата се пекат в загрята фурна. /
Изрежете по едно малко сърце от моцарела и го поставете върху леко топлите пилешки филета.
Може да ги поднесете със сос по избор.


ето тук , може да видите идеи и импровизации от почитателите на Бети, вкл. и мен:)

14 коментара:

  1. Браво! Неуморна си! Отново чудесно предложение!

    ОтговорИзтриване
  2. Супер предложение отново! Много е апетитно сърчицето! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Бонбонче, определено ще опитам рецептата независимо в каква форма ще бъде пиленцето :) Благодаря, че усмихваш деня ми с тези красиви и сърдечни валентински снимки! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Много сърцато, Канди мила :)....чудесни и вкусни сърдечни пържолки :)!
    Хубава сряда ! Прегръдки :*!

    ОтговорИзтриване
  5. Ей, аз дето хич не ги долюбвам тези нарочени празници, се разтупках. Браво Бонбонелке!

    ОтговорИзтриване
  6. Много вкусно предложение,Кате,а кулинарния ти и любовен ентусиазъм печели първа награда определено:)!
    Сладурка си ми голяма!

    Сърдечни поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно е! Тъкмо съм приготвила едни пуешки пържолки и може да ги обзаведа със сърцевидна форма :) Мерси за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  8. Много са сладурски, Канди!
    Харесват ми всичките ти "сърцати" предложения.
    Поздравявам те за ентусиазма и чакам следващите ;)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Радвам се, че ви харесват моите предложения. Те са не само за предстоящия празник , а за всеки по-специален ден, или пък просто, за да направят деня по-специален:). Приятно е, че оставяте коментари и следите с интерес тези рецепти. Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  10. Обичам много пилешки гърди с моцарела и домати. Изпревари ме с идеята тази година да са под формата на сърца. Много оригинално, Кате! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, ще очаквам предложението ти с голямо нетърпение, знаеш! А най-вече снимките и аранжирането!!! Ох, защо издаде сега няма да си намеря място...

      Изтриване
  11. Тази валентинка повече ми харесва, Кате! Сигурно заради пилешкото :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи, сигурна съм, че тази ти е любимата:). Голяма си сладурана!

      Изтриване
  12. Ихаа Канди,направо си уникална
    всяка една валентинка е чудесна
    прегръдки мила

    ОтговорИзтриване