Страници

4/14 Валентинки - Гондоли от чушки със сирене


Продължавам с Валентинките, като днешното предложение няма да е толкова сладко - но само на вкус:). Но нали и в любовта ги има сладко-солените моменти:).
Комбинацията на чушки със всякакъв вид сирене е широкопопулярна. Останалото е въпрос на оформяне:). И тъй като сме на вълна любов, реших да ги направя като гондоли, мисля, че станаха доста сполучливи.




Продукти:
3 чушки / зелена, жълта, червена/
Сирене
Крема сирене
Чесън
Орехи



Приготвяне:
Нарежете чушките по дължина на широки, дълги ивици, имитиращи гондоли.



Разбъркайте намачканото сирене, с крема сиренето, пресования чесън и смлените орехи.
Напълнете с шприц гондолите.
Сложете им гребла от коктейлни клечки.




12 коментара:

  1. Ехааа Канди какви цветни красоти си направила само.
    Много са красиви и ефектни!
    Прегръщам те !

    ОтговорИзтриване
  2. Кандииии , ще ме накараш да се влюбя отново (все в Роби де :))!
    Така добре си ги спретнала гондолките ,изглеждат превъзходно ! Комбинацията чушки -сирене ми е любима :)! Отмъквам зелената гондолка :) !
    Хубав ден мила и сладък уикенд :*! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  3. Кенди, колко са ефектни, а същевременно и много леси за изпълнение. Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Ей, Бонбон!
    Не спираш да ме изумяваш;)
    Всеки ден ново предложение;)
    Макар че аз както и на други места съм казвала, точно на оня ден нямам нужда от нищо, имам нужда всеки ден от валентинки;)

    ОтговорИзтриване
  5. Много колоритно! Харесва ми :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много са сладурски, а вкусът им ми е любим!

    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  7. Валентинки - гондоли, като онези романтичните във Венеция :-)Много красиво декорирани!
    Хубав уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни предложения за Свети Валентин, жалко че няма да мога да видя всички!Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  9. Оооооооо...... Кенди, така ме впечатлиха твоите гондолки! Незнам защо.... но петата снимка много ми напомни за Венеция...., за романтика, за ....нещо много топло, за много , много любов!!! Страхотни снимки си направила!Не случайно си ги нарекла Валентинки - гондолки...!!! Много точно! Твоите гондолки намирам за много екзотични и ексклузивни! Обичам такива вълшебства!!! Благодаря ти!
    Желая ти много , много настроение през тази съботна вечер и те прегръщам от все сърце!

    ОтговорИзтриване
  10. Мммм,като знам колко са сладки тези чушки,със сигурност с този мус ще си ги захрупам с удоволствие!Идейно,красиво,стилно!Харесват ми,Кате!Снимката с лодката и греблата ме плени!

    Прегръдка и лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни гондолки! Ще ги пробвам някой ден! Мерси за красивото презентиране и весела неделя!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесна идея и много красива презентация, Кате! :)

    ОтговорИзтриване