Страници

Свети Валентин - меню


За любовта са изпети толкова песни, написани са толкова стихове. Тя е музата вдъхновила световноизвестни художници. Тя е чувството, което изпълва сърцето и дава крила. Целогодишно получаваме изненади от близките ни хора, мили жестове, подаръци, усмивки. И съм щастлива, че има празник, който да отбележи всичко това.
Св. Валентин е празник на влюбените. Аз го приемам най-вече като празник на любовта и уважението към близките ни хора. Този празник е световнопопулярен и аз с удоволствие го почитам и се надявам винаги да имам основание и причини да го правя.
Менюто, което избрах беше с акценти на цветовете и вкуса. Подходящо е за романтични и специални вечери с любим човек или просто за да направи вечерта по-специална:).
Поздравявам всички влюбени, всички, които се обичат и всички, които празнуват любовта! За останалите наздраве, на щастие, на късмет!



Салата: "Капрезе" със сух босилек
рецепта Капрезе



Предястие: Скариди в доматен сос
рецепта скариди в доматен сос


Основно: Сьомга със синьо сирене
рецепта Сьомга със синьо сирене


Десерт: Торта червено сърце
рецепта торта Червено сърце


Десерт: Ябълка I love you
от магазин "Метро"

23 коментара:

  1. Миличка,прекрасно меню-поздравления!
    С такава любов си приготвила всичко това.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Както се казва- потекоха ми лигите :)) Толкова вкусно изглежда всичко и адски романтично! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит Свети Валентин ,Канди ! Все така влюбена и щастлива!
    Менюто е вълшебно и се надявам ,че сте изкарали най-романтичния влюбен ден !
    Целувки !

    ОтговорИзтриване
  4. Сладко Кандииии
    менюто ти е разкошно,всичко е така изпипано и красиво
    поздравления миличка и честит празник с малко закъснение
    прегръдки и хубав ден

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, Канди! Чудесен завършек на проекта за Св. Валентин!

    ОтговорИзтриване
  6. Ехаааа,после аз съм правела менюта!
    Малееее,голяма работа е паднала тук и то каква,направо ахнах!
    Поздравления,Кате,за цялостния подбор,за аранжирането,за търпението и старанието!По всичко личи колко е важен този ден за теб и със сигурност е бил незабравим!Менюто е повече от богато и пре-разкошно!

    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни неща! Проекта беше страхотен, а изпълнението 100%! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Прииска ми се да съм била на празничната ти трапеза, Кате! Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасно, Кате!С удоволствие проследих проекта.Поздравления за ентусиазма.Бъди винаги обичаща и обичана!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Катеееееееее, голяма подготовка си направила за празника, но пък си е струвало - какви красоти само си наредила в менюто!!!
    Поздравления за успешния проект и ентусиазма, с който го направи!
    Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  11. Бонбонче, прекрасно меню! Личи си, че всичко е направено с много любов! Възхищавам ти се, защото не бих могла да подготвя такова нещо :) Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  12. Bonbon,
    какво богатото меню;)
    Другия път да ме поканиш:)
    Особено на сьомгата, салатата, тортата, абе на нищо няма да откажа;)

    ОтговорИзтриване
  13. КАНДИ, ПОЛОВИНЧО СЪС СИГУРНОСТ Е ЩАСТЛИВ С ТАКОВА БИЖУ ДО НЕГО!
    Прекрасно меню ,страхотни снимки!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотно меню- бая труд е паднал , но със сигурност си е заслужавало :):):) Аз отивам да се скрия в някоя дупка от срам :-)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Христинче,така ме разсмя,че не мога да спра!Просто ще ми веселко цял ден Слънце!Много е забавно това с дупката!Ще си го запиша!

      Изтриване
  15. Разкошно меню,изпипано до последния детайл!Поздравления за старанието и любовта с която е направено всичко!Обичайте се сладури,млади и красиви!
    Канди,чудесни вълшебства си сътворила!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  16. Мили, Дами вашите коментари винаги са ме радвали и вдъхновявали! Щастлива съм с виртуални приятелки като вас! Благодаря ви, за подкрепата, стимула и приятелството! Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  17. Леле, Канди... чудесно меню! Кога успя за сътвориш всичко това, браво на теб! Аз като фен на морската храна съм впечатлена от предложенията ти. Празникът ви със сигурност е бил страхотен!
    Слънчев поздрав! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Нямам думи просто, браво миличка!!! Всичко изглежда много вкусно. Представям си уникалния вкус на рибата, потекоха ми лигите :) А за тортичката отивам да си направя кафе и ще си го пия гледайки десктопа :) Щастлив месец на любовта ти пожелавам и много здраве !

    ОтговорИзтриване
  19. Страхотно празнично меню. Поздравления!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  20. Канди, страхотно меню! Като в 5 звезден ресторант!
    Всички ястия са толкова изискани и направени с толкова много любов!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  21. УОУ! Страхотно меню! Браво момиче!:)
    Сега ще видя споделените рецепти. Много ме изкуши сьомгата и тортичката:)

    ОтговорИзтриване