Страници

2/14 Валентинки - "Рошави" кекс топчета


Преди няколко дни Beth ги публикува, и веднага ме впечатлиха. Е, аз не успях да ги разроша толкова много, но наистина са големи сладурковци! Идеята е от: hungryhappenings.com





Продукти:
натрошен на ситно кекс
краве масло, достатъчно, за да получите консистенция, която да може да оформяте

бял шоколад
кокосови стърготини / цветни/



Приготвяне:
Разбъркайте натрошения кекс с кравето масло, така, че да получите лепкава маса. Оформете по-големи топчета.
Разтопете шоколада в микровълнова/ за общо 90 секунди на макс, като отваряте през 30 сек и разбърквате/ или на водна баня.



Потопете топчетата в шоколада и след това в стърготините.
Направете от шоколада, с помощта на спринцивка, плик или фуния от хартия: крачета и "антенки" за рошковците. Рисувайте върху хартия за печене.
Сложете ги в камера или хладилник да стегнат.
Декорирайте топчетата.





ето тук  може да видите импровизациите и на други почитатели на Бети, вкл. и моите:)

21 коментара:

  1. Много симтични рошковци! В първия момент помислих, че са плетени:)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са!
    Много сладки и вкусниии :):):)
    Прегръдки;)

    ОтговорИзтриване
  3. Хахаха, ама какви са "идиотченца" :)) Сладури са, абсолютно, и с тези антени отгоре :)))
    Благодаря, че ме усмихна, Бонбонче :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кенди, много са сладки :) Веднага си грабвам синичкото :Р

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни топчовци, много весели . Търкулни някалко насам :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Канди, разсмя ме, големи са сладурковци тези мъници! Почти си ги представих как джапат в снега :)))
    Прекрасна идея!

    ОтговорИзтриване
  7. Големи сладурчета Кенди, страшно оригинални са!!!

    Поздрави, Маги :)

    ОтговорИзтриване
  8. Мамини сладки Рошковци - много ме развеселиха:) Наистина са големи сладури! Бонбонче, прекрасна рецепта от ново! Благодаря, че усмихна деня ми! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Ей , че весели кокорковци :)! Много са сладки ,Канди ! Любопитна съм да разбера колко от тях си хапна твоят непослушко :)) ? Хубава , топла вечер ,мила ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, че са сладурчета :)
    Рошави,с антенки!
    Като първи любопитковци да чуят и видят всичко!
    Хубав ден, Кате!

    ОтговорИзтриване
  11. Ех, че сладки топчовци!! Толкова живи изглеждат, все едно до сега са подскачали! Супер сладка идея, а и лесна за изпълнение! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Хихи големи са сладури! А вече и аз съм фен на Beth! Страхотни неща има! Видях, че си в алеята на славата, честито!

    ОтговорИзтриване
  13. Сладко Кандиии прегръдки мила
    рошковците са страхотни и една много хубава идея за Св.Валентин :))
    всеки път като вляза при теб и си тръгвам със страхотно настроение
    мерси миличка

    ОтговорИзтриване
  14. Браво,Муцка,страхотни забавления си имала,пък даже и вкусни за похапване!
    От една страна ти завиждам за свободното време за хобито ни,но от друга благославям,че го нямам,защото с толкова много запланувани изкушения лошо ми се пише като се срещам сутрин с кантара :)!
    Чакам номер три,какво ли ще е?

    Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  15. Бонбон,
    това са смешковци- носят настроение;)
    Мога да ползвам идеята за някой празник на дребната, ако не си скъсам нервите;)
    Хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  16. Много са симпатични и сладки...Ммммм, с едно по-малко са. ;) Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Развеселиха ви тези рошковци:). Радвам се за настроението, което ви подарих с тях. Хубав петък от мен!:)

    ОтговорИзтриване
  18. Много сладурски. Аз нямам нерви да го направя това. Възхищавам се на търпението ти :).

    ОтговорИзтриване
  19. You did such a great job with these warm fuzzies. I just posted your picture in my Reader's Gallery. Thanks for sharing!

    ОтговорИзтриване