Страници

13/14 Валентинки - Чийзкейк с маскарпоне и крема сирене без печене


Вече съм предлагала рецепта за чийзкейк с  тиква  и с  боровинки . Реших да сменя съставките и да съчетая две любими сирена: крема сирене и маскарпоне. В този случай не добавям сметана. И понеже е в проекта с Валентинките, веднага го оформих като Валентинка:).

продукти:
за блата:
1 опаковка 180 гр бисквити (обикновени, овесени или други по избор)
1 непълно пакетче краве масло около 100 гр ( понякога използвам кокосово)
по желание пудра захар за подслаждане на блата

за крема:
150 гр крема сирене
100 гр маскарпоне
2 с.л. пудра захар

за глазурата:
сладко от ягоди




Начин на приготвяне:
Бисквитите се смилат на трохи и се разбъркват с разтопеното масло и по желание пудра захар. Получават се маслени трохи, които при притискане се слепват.
Цялото количество е достатъчно за тава с диаметър 20 см, но тук разпределих в няколко формички сърца.  
Бисквитените трохи се притискат се по дъното на тава с диаметър 16-20 см, за да се образува блат. Прибира се в хладилник да стегне.
Крема се приготвя като всички продукти се разбиват до хомогеност с телена бъркалка.
Най-отгоре се изсипва сладкото от ягоди и се заглажда.
Прибира се в хладилник да стегне за няколко часа.

16 коментара:

  1. Бонбонче, много обичам чийзкейк без печене :)И само като си представям съчетанието на крема със сладкото и ми се иска да се телепортирам заедно с чайчето си на някоя от тези снимки :) Не съм опитвала този крем на Жоси, но ще го потърся непременно. Хубав понеделник!

    ОтговорИзтриване
  2. Много вкусно и красиво е новото ти предложение, Кате! Направо ще си взема този от снимката, де да можех... :) Вълшебна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мммм, отново вкусно и красиво предложение!

    ОтговорИзтриване
  4. Бонбонче, като видя в магазина марката Жоси и веднага се сещам за тебе :))
    Много вкусно и тематично предложение :)
    Хубав следобед!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са! Ама направо ще ги направя!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Обичам чийзкейк и често правя, но виж под формата на сърце, не бях :)) Красиво и вкусно!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Вече сигурно се повтарям и потретвам, но отново да кажа страхотно предложение! Направо усетих вкуса на комбинацията от сладкото от ягоди и крема! Браво!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудни са ,Канди ! И аз обичам крема със сладко от ягоди ,има вълшебен вкус :)!
    Хубава седмица ,мила ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, много вкусно и изкусително :)
    Не съм виждала такъв аериран крем.
    В кутийка, или в кофичка е като сметана?
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В една много красива кутийка, като кошничка е с две дръжки, в ФБ профила на Жоси има снимка, а и аз като , че ли някъде трябва да съм я снимала:). В син цвят, пише млечна крема.

      Изтриване
  10. Маскарпоне,ягодки.....ох,от където и да го погледна-апетитно,а и снимките са чудесни!
    С пожелание за много щастливи мигове,споделени с любим човек!

    ОтговорИзтриване
  11. Има ли чийз първа съм на опашката!
    Кате,пак ме подмамваш с тези твои чудни и много вкусни валентински идеи,а тази точно направо ме удря челно в десятката!

    Жалко,че си ми толкова далеч!

    Прегръдки и незабравим празник!
    За утре сигурно си запазила най-фамозното предложение,чакам го и потривам ръчички :) !

    ОтговорИзтриване
  12. Мммм, мляс-мляс! Много вкуснооооо! Браво! Чакам и последната ти валентинка с голям интерес!

    ОтговорИзтриване
  13. Много хубава Валентинка :)Не съм я виждала тази крема на Жоси, но ще я потърся и ще го пробвам този чийзкейк :).
    Хубав и спокоен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасно продължение на празничната тема „Валентонки”, Бонбонче!
    Чудесни са и новите ти идеи, с много аромат и вкус,
    красиви и изкушаващи - всички ми харесват.
    Сърдечни поздрави, влюбен и усмихнат празник, Диана

    ОтговорИзтриване
  15. Кандиии,взе ми сърцето миличка,страхотно е
    поздрави

    ОтговорИзтриване