Страници

Канапе с Горски мъх!


Днес отново разпъвам канапето, защото посрещам много скъп гост!
Една дама, която много ми е на сърце, общи интереси, деца, разходки, пътешествия, кулинария и какво ли още не, все неща, които много ни сближават! Откакто я открих в нет пространството, всеки път, когато съм на разходка и открия мъхче, все за нея се сещам:).
Една дама, която може да ме накара да се смея сама пред компютъра, само четейки нейните страхотни постове!
Една дама, която съчетава в себе си 100 процента мама, домакиня, жена, приятел и кулинар!
Да изреждам ли още или вече я познахте?
Мъхче, благодаря ти за красивите снимки, вкусните мъфини и гостуването! И аз се надявам, на канапе, на пейка или дори на някоя зелена ливадка с прекрасен изглед един ден да седнем на кафенце:)
А на всички вас пожелавам една прекрасна розово-бонбонена седмица, а сега ви оставям в компанията на Мъхчето:





Канил ли ви е Бонбон на гости? Ако да, знаете как се чувствам:
От една страна ми е страшно приятно, още повече че съм виждала нейни снимки и тя освен пълна с енергия и добри идеи, е и много усмихнат Бонбон.
От друга ми е леко смутено, защото да занесеш нещо зa почерпка на подобен домакин за мен е все едно на краставичар краставици да носиш. Но поканата си е покана, желанието е на лице, а даровете са от сърце;)
И понеже като чуя бонбон, си представям нещо розово, с панделки и задължително сладко, приготвих едни мъфини с шоколад и круши, което сега като се замисля няма нищо общо с първата част на изречението ми, но с декорацията се "постарах" в тази посока;)
Мило Бонбонче, благодаря още веднъж за поканата. Удоволствието си беше изцяло мое!




Продукти:

* 125 гр. масло ( на стайна температура);
* 3 яйца;
* 1/2 ч.ч. захар;
* 1 натурален шоколад;
* 3 с.л. какао;
* 1/4 ч.ч. кисело мляко;
* 1 ч.ч. брашно;
* 1 .л. бакпулвер;
* 1 голяма круша.


Приготвяне:

Маслото се разбива със захарта до пухкав крем. Към него едно по едно добавяме яйцата като разбъркваме непрекъснато. В отделен съд разтопяваме шоколада на водна баня и след това го прибавяме към яйчената смес. Добавяме и киселото мляко и отново разбъркваме.
В отделна купа смесваме брашното, какаото и бакпулвера и добавяме получената смес към маслено-яйчената.
Разпределяме сместа във формички за мъфини, като отгоре върху всеки подреждаме с надлъжно нарязани и обелени парченца круша.
Печем в предварително загрята фурна на около 180 градуса за около 20-30 минути.


Прегръдки, мило Бонбонче!
Надявам се някой ден да ти "погостувам" и наистина някъде на разходка, кафе или където и да е, когато денят е по-дълъг и има повече време;)



27 коментара:

  1. Познаваме я Мъхчето,как да не я познаваме ,кой ли не е слушал за нея!?
    Невероятно гостуване,прекрасни мъфини, уникални снимки!
    Обичам ви и двете и се радвам искрено на вашето приятелство момичета!
    Силно ви прегръщам и двете!

    ОтговорИзтриване
  2. Candy, прекрасна гостенка си имаш! Отмъквам един мъфин за компания на сутрешното ми кафе! И ви пожелавам и на двечките много усмивки през новата седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Два бонбона открих тук...остроумни ,сладки и розово шшоколадови :) !
    Живи и здрави да сте ,мили и красиви дами ! Целувки и усмихната седмица и на двете :* !

    ОтговорИзтриване
  4. Аха, Мъхчето на гости било при теб Кате:) А аз се чудя защо не е видяла още портокаловите ми фенери които направих по нейна идея?
    Добър дар ти е донесла-мъфини с круши и шоколад е страхотна комбинация!
    И такива красиви и розови ги е фотографирала:) да се чуди човек как да пресегне и да си вземе едничка!
    Поздрави и за двечките и силна прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна бонбонена публикация! Поздрави и на двете и спорна и сияйна седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотен гост, Кате, Марта ми е любим блогър, който винаги чета с удоволствие! Мъфинките са ммммм чудни и много накипрени!
    Поздрави и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни сте и двете! Весела седмица :)

    ОтговорИзтриване
  8. Тук няколко дена ми е много приятно!!!
    От гости на гости!
    Все при любимки!!!
    Кате ,нали знаеш, че много те харесвам а в комплект с Мъхчето ми иде да стана и направо там при вас на канапенцето!!!
    прегръдки момичета и прекрасна седмица

    ОтговорИзтриване
  9. Ех, че приятни гостита си правите! Супер гостенка си имаш :)

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотно гостуване! Благодаря, че споделяте тези ваши емоции и с нас - прекрасни сте и двете! Прегръдки и усмихната седмица! :))

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, това канапенце с Мъх, утрепа рибата :)))
    Прегръдки и за двете :)

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесна гостенка, отлично представяне!Поздрави и за двете!

    ОтговорИзтриване
  13. Кате, добро гостуване сте заформили с Марте-то!
    Сърдечни поздрави и хубава още по-сладка седмица :Р

    ОтговорИзтриване
  14. Гостенката ти Кате е прекрасна ,сладкодумна, с усет към красивото!
    Много мило гостуване,чудесни дарове си поднесла Марте!
    Поздравявам ви и двете и ви желая усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасни домакиня и гостенка! Невероятен кулинарен дует... Чудесни мъфини с ухание на круша, ааах, де да имаше поне един мъфин сега пред мен... :)

    Прегръдки и двете ви Дами и пожелание за една прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
  16. Поздравления и за двете прекрасни майки,съпруги и домакини!Успешна нова седмица и наистина прекрасна бонбоненорозова публикация!

    ОтговорИзтриване
  17. Бонбон,след днешното гостуване, а и след всичко казано дотук, не ми се тръгва;) Можеш ли да метнеш едно чаршафче и одеалце на канапето да пренощувам, че ми е много уютно;)
    Прегръдки и спокойни и розови сънища ти желая;)

    ОтговорИзтриване
  18. Прекрасни сте и двете! Поздравления и сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  19. Любимото ми Мъхче, поздравления и много ми е драго да поседна с вас на едно канапе :)

    ОтговорИзтриване
  20. На всички ви благодаря, че се присъединихте, и знам, че големи заслуги за това има Мъхчето!:) А след тези прелестни снимки, честно казано мислех да не публикувам нищо:) Мъхче, за теб винаги има одеалце и легълце, винаги добре дошла:)! Аз ще готвя, ти ще снимаш:)... Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  21. Кате,страхотна гостенка си имаш,а и тя добре е подсладила канапето,кафето и т.н.Чудни снимки и много вкусни мъфинки,обичам шоколад и круши в кексче!Пожелавам и на двете много усмихнат ден!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  22. Добре сте си изкарали с Марта на канапето, че и мъфини сте хапнали :-) Чудесно гостуване! Поздрави

    ОтговорИзтриване