Страници

Грац, Австрия - уют, красота и още нещо...


Уют, красота, вкусотии, часове наред обикаляхме улиците на Грац и се наслаждавахме на всеки детайл.
В този град не може да се нагледаш, да се наснимаш ... Невъзможно е да спреш!
Всичките ми публикации за Грац, са събрани: тук.


Café Sacher Graz - Кафе-ресторант "Захер", Грац
http://www.sacher.com/en-sacher-cafe.htm

Вино - бар, ресторант с австрийски специалитети и кафе-сладкарница, в която опитахме оригиналната торта Захер!






Топлите и вкусни кестени на жар!





Вестниците се продават по този начин, в касичка се пуска монета и се взима вестник. Искам да поясня, че вестниците не са заключени!!!




Наденички, сандвичи, горчица, хрян - Главният площад!







От витрините на всички магазини, заведения, аптеки, книжарници лъха уют и красота:



 


 


  

  



 


 


 


 

 

 

 


10 коментара:

  1. Много красиво ,бе Катее ! Чудесна разходка ми предложи рано ,рано (още съм в леглото с лаптопа :)! Хубави ,романтични снимки !
    Хубав петък ,Катюш ! Целувка !

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, размечтах се! Страхотни кадри, Кате! Усмихнат ден! :)

    ОтговорИзтриване
  3. :) Хванала си с обектива малките, най-впечатляващи детайли на Грац, Кате! Много хубави снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм по наденичките, за пълен ужас на половинката хахах, тъй че по тези фургони може някой ден да се засечем хахах

    Чудесна разходка, Кате :)
    Пожелавам ти, понеже виждам по какво си падаш, следващата дестинация да е Мелк, Халстат и разбира се, къде без най-хубавия от по-големите австрийски градове, по мое мнение, Залцбург :)

    Прегръдки, сладурано :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ах,Залцбург...Ина си нямаше работа да ми напомни,че ми остана за домашно.Но за Мелк е права....и за вестниците потвърждавам-удивително,но-факт!
    Кате,златна си,благодаря ти за разходката,Слънце!
    Прекрасен уикенд пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Ха!Туко що гледах Антъни Бурдейн(от 24kitchen) да хапва същата торта "Захер" във Виена.Много красиви снимки,благородно завиждам.
    Хубав и усмихнат уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятна публикация Кате!!!
    С удоволствие се любувам на всеки кадър,на всяка дума и се хващам как мечтая да си живея на това прекрасно място :(
    благодаря ти миличка!!!
    Прегръщам те

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна разходка, Кате! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  9. Отново се хванала интересни и типични за града моменти!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна разходка.Много ми беше интересно.Хареса ми старата пекарна и всичко останало.Досущ като в Швейцария- в парка растат цветя.Отиваш,набираш си и в касичка пускаш толкова пари,колкото мислиш,че струват цветята.И касичката се пълни...,та и тук,пускаш евро и четеш вестник.Хората там отдавна са надрасли, надмогнали или как да се изразя,мислят различно! Няма да ги стигнем никога,защото мисленето ни е различно и не се знае кога ще се промени!Приятен уйкенд,Кате!

    ОтговорИзтриване