Страници

Зоопарк, "Шьонбрун" - Виена


Зоологическа градина е разположена в парка на двореца "Шьонбрун" и е най-старият зоопарк в света.
За рожден ден на Зоологическата градина се счита 31 юли 1752 г.
Повече инфо може да откриете в сайта на Зоопарка.
Уникален парк, красиви животни с прекрасни условия за живот.
Много интересно място, разходките тук са свързани с толкова емоции, сякаш попаднахме в царството на животните!
Тук те изглеждат толкова спокойни и щастливи.
За нас беше истинско удоволствие да го посетим!
Вижте и вие тези сладури и техните великолепни къщички!
Взимайте по един лангос, качвайте се на влакчето и да потегляме:





>
















































В царството на Пингвините:







Тюлените, направиха невероятно шоу!




Къщата на птиците и ленивците:):








Аквариум и терариум









Уникално - тази огромна костенурка мина с такава грация покрай пеперудата, дори не я докосна!






Бившият Императорски павилион за закуски, който сега е кафене




Тропическата къща - висока влажност на въздуха, високи температури, много растения и странни животни, гръмотевични бури и мъгла - истински тропически климат.






Зад тази завеса пък беше толкова тъмно и изведнъж между нас летяха прилепи:) - уникално преживяване, съвсем неочаквано, Адреналин!:)






И тук също се срещат тези Рунтавелки:




11 коментара:

  1. Кате, за първи ден съм си в къщи от толкова време
    и с удоволствие си пич кафето в твоята компания и се наслаждавам на красивите снимки!
    Много ми харесва, как си хванала пандата!
    Благодаря за виртуалната разходка!
    Прегръщам те и те целувам и ти пожелавам чудесен есенен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, много се радвам ,че съм ти компания на кафенцето, защото нещо напоследък ми се изгуби:) Ще чакам с нетърпение да видя каква е причината:) Прегръщам те!

      Изтриване
  2. Прегръдки и от мен-прекрасна разходка!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, за пър ви път бях много впечатлена от Берлинската зоологическа градина,която беше направена сред вековни дървета.За всеки вид имаше голямо пространство и удобство, наподобяващи естествената им среда.Виждам, че си посетила уникална зоологическа градина и, ако имам възможност също бих отишла там.
    Хубав ден!
    Благодаря за чудесната разходка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети и аз съм чувала за Берлинската, че е много красива, дано някой ден я посетим!:) Прекрасен ден от мен!

      Изтриване
  4. Бонбонче, така ме разтовари с тази публикация невероятна е.
    Страхотни кадри и се насладих на различните животни.Много ми харесаха Пингвините на скалата като статуи са кацнали:)
    Благодаря ти ,че ни разходи на това чудно местенце!
    Целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Candy, отново ти благодаря за прекрасната разходка. Всички снимки са много хубави, но се влюбих в поседналата панда, тигъра и едни пингвини. Първо си бях харесала тази с накатерилите се по скалата пингвини, но после видях, че са макети, хи-хи :)
    Прекрасно място и прекрасно преживяване! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Candy,predi 40 godini za pırvi pıt vidyah zoologiçeska gradina v Sofiya,mrısno,mnogo mirişeşto myasto,a segaşnite sa tolkova hubavi ,a tazi ot tvioite snimki e napravo prekrasna .Mejdu drugoto potırsih kak sa pravi langos ,v kukin net namerih mnogo vkusni neşta,vse pak nali obiçam da gorvya,sled malko şte pogledna po podrıbno.Hubav den ti jelaya mila.

    ОтговорИзтриване
  7. Да, това е едно прекрасно място. Тази зоологическа градина наистина е уникално място и може толкова много да се види, че на човек му са необходими дни наред, за да може да разгледа всичко. Никога не я пропускаме когато сме във Виена с децата. Това е едно от любите им места.
    Снимки са невероятни, Кате. Винаги ти се възхищавам за качеството им. Радвам се заедно с вас на това великолепно изживяване. Сигурна съм, че ще ви се иска да се завръщане там отново и отново.
    Прекрасна публикация! Комплименти, Кате!

    Прегръдки и един прекрасен ден от мен!

    P. S. Кажи само как успяхте да го изядете този лангос, аз не мога... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени, ние от лакомия взехме два, та доста зор видяхме и пак не успяхме да ги изядем:) А Зоопарка е красота, приказка и се радвам, че имате възможност да го посещавате често. И за големи и за деца е прекрасен! Благодаря ти за комплиментите, снимките ми не са супер качествени, но пък са снимани красиви места, и се радвам, че имаш сърце да ги оцениш:)

      Изтриване
  8. Прекрасна разходка и много разтоварващо!
    Чудесни снимки! Може би най ми допадна великолепната осанка на тигъра :)

    ОтговорИзтриване