Страници

В светлините на "Пратера"


Обичате ли забавленията? Ако отговорът е "да"- то сте попаднали на точното място!
Няма друго такова - изпълнено с чар, енергия и жизненост, с приключения или пък с вкусна храна, традиции и Виенски дух!
Дали ще вдигнете адреналина с някое от влакчетата, или ще посетите страната на приказките, или пък ще се насладите на Виена отвисоко, Пратера е мястото, където ще осъществите всичко това.
Да започнем седмицата с настроение и ви пожелавам цялата да е така!
Забавлявайте се и се наслаждавайте:)
Няма да съм многословна, че едва ли някой ще ме чете при тези атракции:), за повече инфо може да посетите: www.prater.at



Пратерът е най-старият увеселителен парк в света! Споменава се за първи път през 1162 г. при император Фридрих I.
Емблема на парка, а и на Виена е Огромното виенско колело!
Построено е през 1897 г. Височината му е 64,75 м, тегло 430 т.
Огромният му силует привлича като магнит посетителите и категорично това е мястото, което задължително трябва да посетите! А гледката от високо на Виена е уникална!
В цената на билета е включено и посещение на изложбата с малки макети. Допълнително може да си направите много оригинална снимка или пък да хапнете специалитети в ресторанта, както и да ги поръчате във вагончетата на Виенското колело.
При слизането непременно си купете сувенир от магазинчето!


 









След погледа отвисоко, вече с набелязани цели се отправяме към атракциите и забавленията:)


 




 









 




 




 

 

 

 







 

 






9 коментара:

  1. Забавна сутрин със снимките от увеселителния парка.
    Кате, определено ми създаде настроение за целия ден!
    Желая ти хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Candy, как ме накара да си помечтая. Толкова е хубаво! Благодаря за пожеланието и дано седмицата наистина е толкова цветна, пъстра и забавна. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Забавно и неустоимо!
    Целувки Катенце*)

    ОтговорИзтриване
  4. Ейй момиченцеееее разкара ме на екскурзия по всичките твои пътеки обходила ги!:))))))))))
    Все едно бях в някоя приказка и много ми беше хубаво!
    Силни прегръдки и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. След тези прекрасни снимки седмицата наистина започва с настроение и забавление!
    Кате, благодаря ти за прекрасните емоции!
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Обожавам такива места, Кате! Винаги проговаря в мен детското, когато виждам подобни увеселителни паркове. Чудесни снимки! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Бонбон,
    не си падам по такива адреналинени места- той моя си е висок по принцип, но затова пък останалите 4/5 от семейството, с радост биха прегърнали идеята за нещо подобно. Дано успеем някой ден;)
    Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, супер разходка! Това е мятото като за мен, обожавам подобни места и забавления, а щом има и щанд със сладки неща... Мерси за хубавата разходка!

    ОтговорИзтриване
  9. Настръхвам само като гледам въртележките. :) Много ме е страх от високо, а ако ме и завърти, ужас:))
    Прекрасни снимки! Благодаря, че ги сподели с нас!

    ОтговорИзтриване