Страници

В очакване на коледа: домашни шоколадови бонбони с ядки и плодове


Тези бонбони може да направите с бял, черен или млечен шоколад, може да добавите каквито ядки пожелаете, сушени плодове и каквото ви хрумне. Формите също може да са разнообразни.





Продукти:
шоколад - по избор
ядки и сушени плодове
ситно нарязани захарни портокалови корички


Приготвяне:
Начупете шоколада на парченца, поставете го в купа и го разтопете в микровълновата общо за 90 секунди, на макс, като разбърквате през 30 секунди.
Вземете една 1 ч.л. от шоколада и я изсипете върху хартия за печене, оформете както пожелаете.
Отгоре поръсете с натрошени ядки, захаросани портокалови корички и ситно нарязани сушени плодове.
Приберете в хладилник да стегнат бонбоните.
Не ги слагайте в камера.

И една прегръдка от мен:







13 коментара:

  1. dobro utro Candy,tazi godina da vzema da doyda u vas ,vsiçko si prigotvila veçe...ima li oşte ....

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна идея, Candy! Аз приемам само прегръдката, защото подкарам ли бонбоните ще трябва да правиш нова доза за Коледа :) Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна идея, Бонбонче! Грабвам едно с кафето и с вдъхновение потеглям по пътя!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудни са ,Катюш ! Черпя се веднага ,нищо ,че още не съм закусила :) !
    Нямат край идеите ти :* !
    Имаш и от мен голяма прегръдка за една хубава сряда :* !

    ОтговорИзтриване
  5. Бонбоните са страхотни, но Снежко с това сърце ме "грабна", Кате! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Една голяма прегръдка и от мен Кате:)
    Бонбонките ти са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  7. Ммм, чудесни бонбонки, Кенди! Неустоими са! Голяма прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни са! Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Свежи и вкусни бонбочета!Усмихнати прегръдки,Катенце:)))!

    ОтговорИзтриване
  10. Красота, Кате! И аз много ги харесвам тези mendiants - толкова са лесни за приготвяне, а какъв ефект постигат!
    Топли и красиви празници ти пожелавам! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Грабвам си една,докато още са ми пред очите и чакам следващата коледна сладост!Прегръдки и лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Бързи и ефектни бонбонки и много сърдечност от Снежко!
    За мен май не останаха, но си записвам рецептата :)))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване