Страници

Свинско месо със зеле и картофи по австрийски


На касата в един магазин видях една австрийка да си купува зеле и свинско месо. Естествено ми стана любопитно каква е тяхната версия на нашата класика и дали изобщо имат такава. Е, ето я нея:


Продукти:
400 гр свинско месо, нарязано като за гулаш( на кубчета)
2 глави лук, нарязани на ситно
50 мл олио
1 морков, на малки кубчета
резен глава целина, на малки кубчета
3-4 големи картофа( приблизително 1/2 кг), на кубчета
10 см част от стрък праз, нарязан
1/2 глава зеле ( около 700 гр), нарязано
кимион
сол
300 мл вода

Начин на приготвяне на Свинско месо със зеле и картофи:
Месото и лукът се задушават в олиото, докато лукът омекне и месото промени цвета си. Добавят се моркова, целината, праза и зелето, разбърква се добре, овкусява се със солта и кимиона и се налива водата. Вари се под капак за около час и половина (до готовност).

2 коментара:

  1. Кате,
    интересно ястие се е получило, но лично на мен повече ми допада комбинацията между киселото зеле и ориза, отколкото кисело зеле и картофи.Но за разнообразие през този сезон е хубаво и това ястие да се опита.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересно, Кате! Сигурна съм, че комбинацията на месце, зеле и картофи ще ми хареса. Записана, благодаря за рецептата! Целувки!

    ОтговорИзтриване