четвъртък, 5 март 2015 г.

Банички в тостер


Гледах една снимка на тези банички преди време във Фейсбук, но към нея нямаше рецепта. Всъщност не беше спомената техниката на приготвяне, то рецептата е ясна:). Благодаря на Пепи от "Храна за мойте канибали", че ги сподели, защото доста се чудих дали няма някакви специални тънкости при приготвянето на банички в тостер.
При мен са малко по-различни, но общо взето идеята е това.



Банички в тостер
Продукти:
няколко кори за баница / използвам кори от "Лидл"
1 купа натрошено сирене
1 яйце
олио



Приготвяне:
За всеки 2 триъгълни банички е необходим един лист кора.
Разбъркайте в купа сиренето и яйцето.
Разстелете лист кора. Намажете я с олио.
Прегънете на две. Поръсете плънка и отново сгънете на две. След това сгънете на три и получавате квадрат с големината на филийка тостерен хляб.
Това е идеята, според големината на гнездата на вашият уред да сгънете корите. Как ще ги сгъвате не е от съществено значение.
Намажете с олио гнездата на тостера, намажете и баничките.
Когато тостера загрее, поставете баничките, затворете и след около 5-10 минути имате перфектни триъгълни банички. Печете до зачервяване.
Чудесни, са наистина и децата са на това мнение.


И понеже съм сигурна, че от обясненията ми нищо не сте разбрали:))), прилагам снимки:))) ако и от тях не се разбира, обещавам видео:)))




13 коментара:

  1. Изглеждат неустоими, Кате! Нямам такъв тостер, но с удоволствие бих си закупила за такава закуска.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. А, ето за какво ще го полвам този уред-подарък! Досега ги правех на тиган, но вече и тостера ще е в употреба.

    ОтговорИзтриване
  3. Аааа,ще бягам за кори утре,то се е видало,само да си изровя тостера и ги мятам.Ти не си ги топила в яйце като Пепи,аз ще пробвам и по двата начина,за да открия разликата.Благодаря за снимките и подсещането,скъпа моя!Прегръдка голяма!

    ОтговорИзтриване
  4. Как прилежно си онагледила процеса, Кате! Този вариант за бързо приготвяне на банички ми е много любим - спасява положението, когато времето е малко и много, много не му се занимава на човек с готвене :) Но не съм се сещала отдавна за тях - и аз благодаря за подсещането :)
    Поздрави и хубава вечер, Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. охо, ти не си потопила в яйца? Сигурно са по-хрупкави така, ще взема да пробвам, че не посмях да сложа без яйце, да не останат сухи корите.
    Хубав петък, бонбон!

    ОтговорИзтриване
  6. И твоите, и на Пепи много ми допадат! Хубав уикенд, Кате!

    ОтговорИзтриване
  7. Не съм приготвяла такъв вид банички, но имам тостер - и малък , и голям.Благодаря за вкусната и бърза идея.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  8. Не съм виждала тези банички, а в моя дом банички всякакви са на почит :) Вече реших, това е нашата утрешна закуска, страхотни са!
    Прегръдки, Кате!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесно си обяснила начина на приготвяне, ще се пробват и у нас!

    ОтговорИзтриване
  10. Катя Лулчева30 юли 2015 г., 21:10

    Всъщност, снимките във Фейсбук вероятно са били мои- публикувала съм ги и из различни форуми- обикновено с рецепта.Радвам се, че идеята е допаднала на мнозина, макар преди десетина години, когато ми хрумна , реших,че откривам топлата вода...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, че се включихте! Идеята наистина е страхотна! Поздрави!

      Изтриване
  11. Супер станаха! Благодаря за снимките на всички етапи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че са Ви харесали, и нашите бяха вкуснички:). Благодаря за коментара! Поздрави и прекрасна седмица!

      Изтриване