Страници

Сач със пилешко месо


Сачовете са от тези съдове, в които каквото и да сготвиш- все ще е вкусно. Има много рецепти в интернет, аз лично не се водя от рецепта, винаги правя различни, защото са пълни импровизации според наличните продукти. Реших обаче да споделям част от тях. Вие може да ги промените изцяло по ваш вкус. Количеството на продуктите е според нуждите, големината на сача, тук по-скоро споделям комбинирането.




Продукти:
Пилешко месо от бут
Гъби
Лук
Картофи
Печени чушки
Маслини
Суджук
Сирене камембер
Моцарела
Кашкавал
Сол
Черен пипер

Приготвяне:
Нарежете лука на полумесеци и го сложете в тиган с олио на котлон да се запържи. Като омекне добавете месото, нарязано на кубчета, картофите на колелца и гъбите на ивици. Като изври течността, която са пуснали добавете чушките и запържете всичко. Посолете и подправете с черен пипер. Добавете малко бульон, за да не е суха сместта.
Изсипете в намаслен сач и разпределете равномерно. Поръсете с нарязани маслини, суджук, моцарела, кашкавал и камембер.
Запечете във фурната. Не я загрявайте предварително и печете на максимум 180 градуса, за да не спуката сача.


19 коментара:

  1. Огладнях, сигурна съм, че много вкусно, Кате! Пържоли мятам на моя и се харесват от всички. Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че вкусно! отиде ми диетата:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, имам чувството, че само от гледане на вашите блогове човек се храни:)

      Изтриване
  3. Канди, направо улучи слабото ми място. Обожавам всичко приготвено на сач, а все още не съм се наканила да си купя. Крайно време е да се замисля, особено с тази твоя провокация. Изглежда много вкусно и май огладнях!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нинче, хубаво е да го има човек, малко е тежичък, заема повечко място, заедно с поставката, но пък е вкусно да се готви с него:). Знам, че не трябва да се кисне във вода, първият така ми се разпадна:), незнам от качество ли нещо е зависело или така се случва, но гледам, че всички готвят с малко течност.

      Изтриване
  4. оооо не съм приготвяла нищо на сач,но явно е крайно време да си купя
    изглежда адски апетитно
    Веднъж опитах сач с 3 вида месо и зеленчуци ,ммммм....
    А твоите вкусотиии,Кате ......човек може да ,мечтае за тях :)))
    хубав ден мила

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В сач може да приготвяш всичко, но достигнах до извода, че трябва предварително да се пържи или вари, в сача само се запича и придава страхотен вкус и вид на ястието. Прегръдки, Мимче!:)

      Изтриване
  5. Купих си сач при последното ми идване в Б-я , посрещах гости веднъж с него ....останаха очаровани от вкуса :) ! Рецептата ти е супер ,Кате ,ще пробвам и така ! Чао ,мила и хубав следобед :* !

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно предложение, Кате! И аз като останалите огладнях. За вкусът на храната приготвена в сач имаш право, така е, много по-вкусна се получава.

    Прегръдки и една весела и слънчева седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Вени във всички глинени съдове храната е много вкусна:). Поздрави и от мен:)

      Изтриване
  7. Много вкусничко изглежда този сач, Кате!
    Нещо започнах да огладнявам...
    Аз моят сач не съм го вадила от години. Трябва да сготвя нещо в него.
    Прегръдки и пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много обичам ястията в сач, но и аз го ползвам рядко. Но пък като го извадя гледай какво става:)

      Изтриване
  8. Той твоя сач не е сач, направо енциклопедия на продукти...И у нас много се тачеше сача, но нещо с чистенето му имам проблем и затова сега приготвям нещата в чугунен тиган и само ги сервирам в сача.
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :):):), то наистина като започна да слагам, се захласвам:)

      Изтриване
  9. Бонбон,
    ти май не спиш- кога ги върти тези страхотии???
    Аз сач си нямам,но тук си събрала истинско пиршество, така че убедена съм ще остане малко и за мен;)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотно!Нямам сач и не съм правила у дома,но се обзалагам,че с тези продукти и особено камамбер ще е фантастично!

    ОтговорИзтриване