Страници

Под пръските на водопада



Днешната разходка е през вълнуващата “Екопътека под пръските на водопада”, в Тетевен, отвеждаща до водопад Скока, където приключението се сливаше с природната красота. Пътеката ни водеше през гъстите гори, обгърнати от въздушната свежест на планинския въздух. Шумът на водопада и мощта на водните потоци създаваха уникална атмосфера, която ни поглъщаше и вдъхновяваше. Следвахме пътеката и откривахме скрити мостове, изградени над кристално чисти поточета, и спиращи дъха гледки към околността. Тази разходка остави в нас поредното впечатление за естествената красота на България. Маршрута е приятен, около 600 метра пешеходен преход. Живописна екопътека и добре поддържана.


















7 коментара:

  1. Прекрасна разходка,снимки,кухня...тези дни си бяха само за това.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. ооо Кате,страхотни снимки,това е красотата на родината ни
    браво
    благодаря и за тази разходка
    прегръдки мила

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, страхотни благодарности за споделените разходки! С голямо удоволствие четох и гледах снимките :) Супер слънчева и красива разходка сте си направили! Прегръдки и чакам още пътеписи :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате ,какъв пътешественик и фотограф си само :)...чудесна разходка си направих с теб по чудния Тетевенски балкан ! Благодаря ти ,мила ! Абе ,очаквах аз нещо подобно след като не се появи из блоговото пространство тия дни :)))...
    Голяма прегръдка и хубава вечер :* !

    ОтговорИзтриване
  5. Е за този водопад вече с чисто сърце мога да кажа,че много ми хареса и е наистина много красиво,зелено и прохладно място/особено в летните жеги/.
    Благодарности за снимките от Гложенския манастир,където така и не се качихме и двата пъти кога бяхме в Рибарица,беше ми много интересно.
    Хубава разходка сте направили,Кате!
    Спорен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Аз, родената на това райско място, винаги съм го приемала като дар от Бог, свикнала съм с красотата му, а сега го погледнах през твоите очи и .....заплаках.В подножието на манастира е била колибата на прапрадедите ми.Като деца често се качвахме до горе по стръмна пътечка откъм Гложене.В Тетевен отгледах децата си и когато се наскитам, със сигурност ще остарея някъде там под връх Петрахил.
    Много силно те прегръщам , Кате!Благодаря ти , че показа и разказа всичко това!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, прекрасни са и манастира, и водопада, и природата... Думите ти са изпълнени с толкова чувства... Пред красотата и величието на тези места, аз оставам без думи, затова и малко пиша, повече снимам:). Който е бил там знае... Прегръщам те!!!

      Изтриване