Страници

Пържена писия


Писията е риба, която се доближава до калкана. Среща се в черноморското крайбрежие. Тялото и е странично сплеснато. Месото и е бяло и много вкусно.
Тъй като много си приличат с калкана, а при него кожата я отстранявам, реших и писията да обработя така. Никъде в нета не открих, дали кожата се отстранява. Единственото, което разбрах е, че при печената риба не се маха, после се бели след опичане. Така или иначе кожата не се яде, значи добре съм направила:).





Продукти:
1 риба писия
сол
олио за пържене
царевично брашно за овалване


Приготвяне:
Отстранете кожата на рибата с тънък нож.
След това отделете филетата месо.
Подсушете ги.
Посолете и оваляйте в царевичното брашно.
Изтупайте излишното количество брашно, за да не пада в тигана и да загаря.
Изпържете в предварително сгорещено олио.
Извадете върху салфетка, за да се изцеди излишната мазнина.
Сервирайте със сосче, лимони, картофи.

6 коментара:

  1. Кройният резултат е супер!Голяма подготовка за тази риба,а каква е красавица...Но така запържена,лелеее,а и с това сосче-чудно.Добре ,че наближава Никулден,че да напрвя нещо с риба-иначе не се сещам да купя.
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. О дааааааа! Това ще е много вкусно като гледам снимките ми идва да си взема това парченце с пръсти и да си топна в сосчето. На едно ти се чудя, откъде успяваш да ги намираш тези интересни обитатели на градини и морета :) Аз след панирания ти карфиол - романескУ/О все още не мога да дойда на себе си, а тук ти ми се появяваш с тази чудна рибка.Брависимо мила! Пожелавам ти много вкусни идеи да носиш тук, че ние ти идваме редовно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, Руми, няма твой коментар, който да не ме кара да се смея сама:):):). Представям си хората около теб - винаги в настроение. Колкото до интересните обитатели - щом видя такъв обитател си го взимам, ама после какво да правя с него - не се знае :). Луда работа!
    Живе, благодаря, че намина! Наближава Никулден наистина и е време за рибни вкусотийки:).

    ОтговорИзтриване
  4. Не обичам рибааааааааааа:)))
    Това не ми пречи да ти кажа,здравей,да те прегърна и да ти пожелая чудесна вечер!
    Моля те да не се чудиш,като не коментирам рецептите с риба(това не означава,че не те следя изкъсо!
    И моля ти се,не им обръщай внимание на хората,които се хранят от чуждите емоции и нямат свои лични!
    Ние,които ти идваме на гости,те харесваме:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Кенди,мила ти махни само проверката с дума,а ако решиш си остави настройката за одобрение на коментара:))))

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, много се радвам, че ме следиш изкъсо:):):). Благодаря ти за веселия коментар! Честно казано не очаквам на всяка публикация да има ох и ах, това ми е много неестествено, но ми е приятно да знам, че ме следят:) За сега оставям коментарите на свобода, докато не се появи отново някоя изцепка:). Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване