Страници

Панирани бели аспержи


Не знам защо, но досега не се бях сещала да панирам аспержи. Всъщност не знам дори дали панировката, която използвам е правилната, но се получиха добре, какво ти добре- вкусотия:). Аспержите, които използвах този път са бели, замразени.



Пускат се във вряща вода със 1 с.л. сол, 1 с.л. захар и черен пипер за 10 минути. Стандартната процедура за бланширане на аспержи. Изваждат се и се отцеждат.

за паниране:
Разбива се яйце, добавя се брашно и вегета да се получи смес с гъстота на смес за палачинки.

Отцедените аспержи се потопят в тази смес и се пържат в горещо олио или зехтин до леко златисто.
Изваждат се върху хартия да се отцедят от излишната мазнина и се сервират със сос по избор.
Аз направих сос от майонеза, кетчуп и горчица.(1 ч.ч. майонеза, 1 к.ч. кетчуп, 1 ч.л. горчица, черен пипер)

2 коментара:

  1. Вкъщи не всички се сприятелиха с аспержите, затова и не приготвям често. Това твое предложение може да е начин да ги накарам да хапнат.:-))) Много ми харесват така! Поздравления!
    Прегръщам ти и ти пожелавам една хубава неделна вечер!:-))

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти кажа честно веднъж правих зелени аспержи, ама никак не ми харесаха, все едно ям праз лук и то горчив:):):) и си викам това ли е царицата на зеленчуците. Ама то си имало тънкости, най-вече при варенето със захар, сол и черен пипер. От там нататък кавото му се иска на човек, това да си сготви:). Но панирани са ми фаворит!

    ОтговорИзтриване