Страници

Честита Нова 2022 година!


Харесва ми да пазя спомените и моментите в снимки, та затова няма как да пропусна макар и късно да споделя как посрещнахме Новата 2022 година у дома. Няма да съм многословна, но се надявам празничната атмосфера да се усеща и така. Винаги ми е било приятно да гостувам виртуално в нечий дом, да черпя вдъхновение и идеи и точно по тези причини оценявам тези публикации и бих се радвала ако и аз нося същите приятни усещания и с моите такива.

 

Всички рецепти са показвани и споделяни от мен, но за удобство добавям линкове към тях. Салати: Руска, Снежанка, Грис хайвер, Италианска

Крекерите във формата на цифри и прасенце са от бутер тесто, глазирани с жълтък, преди печене.
Трюфелите от сирена са смес от крема сирене, краве сирене, синьо сирене, нарязани сушени кайсии, червени боровинки и са покрити със смлени ядки.


Баклавички на рулца  , Шоколадови бонбони с фурми и ядки , Трюфели с ядки и сушени плодове в шоколад



Банички "Елхички"

Нека Новата 2022 година бъде пълна със здраве и добрини, да е успешна, забавна и сполучлива!

Няма коментари:

Публикуване на коментар