Страници

Телешко с дюли / beef with quince



Харесвам всякакви рецепти с телешко. Разбира се да са приготвени вкусно:) Днешната рецепта е една от класиките на есента и зимата- телешко в комбинация с дюли. Обичам го и със сливи.
Всеки приготвя тази рецепта по различен начин. Понеже аз сварявам месото предварително, начина ми малко се различава от стандартите, но пък съм сигурна, че месото е сварено добре и то за кратко време.




Продукти:
1 кг телешки гърди
1 глава лук
2 дюли
олио
1 с.л. брашно
2 с.л. доматено пюре
1 ч.л. червен пипер
сол
2 с.л. захар



Приготвяне:
Сварете месото в тенджера под налягане или в друга.
В друга тенджера запържете лука, нарязан на ситно в олиото, добавете брашното, разбъркайте, добавете червеният пипер и веднага добавете доматеното пюре.
Разбъркайте и добавете обелените и нарязани на кубчета дюли и захарта.
Разбъркайте отново, добавете бульон от варенето и варете за около 15 минути. Добавете месото и оставете да ври до омекване на дюлите.








8 коментара:

  1. Бонбонче, и аз обичам телешко!
    С дюли, или със сушени сини сливи
    е чудесно!
    И много ароматно!
    Прегръдка и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Candy, опитвала съм телешко с дюли и си спомням, че много ми хареса. Но беше толкова отдавна, че каква е била рецептата нямам идея. Това, в твоята чинийка изглежда много, много вкусно! Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Айву обожаю, у нас в Крыму растет, очень вкусное из нее варенье.

    ОтговорИзтриване
  4. Никога не съм правила с дюли но ще опитам защото твоята манджица ме грабна веднага.
    Страхотни снимки бонбонче!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ароматно и свежо е при теб, кате!

    ОтговорИзтриване
  6. Бонбон, ей това толквоа отдавна искам да приготвя... Благодаря, че ме подсети

    ОтговорИзтриване
  7. Кате много интересна и нова за мен рецепта, чудна идея!
    Сърдечни поздрави и усмихната нова седмица :)

    ОтговорИзтриване
  8. Харесвам ястията с дюли и сини сливи, независимо дали постни или с месо! Имат особен , леко сладникъв , много приятен вкус, който ми допада :)
    Кате, прекрасни снимки!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване