Страници

Паниран лук


Имаше един период преди десетина години, когато панирах всичко. Тогава тези лучени кръгчета не бяха толкова популярни и който ги опитваше, не знаеше какво е:). Сега ги има дори и полуготови замразени.
Малко повече е играчката с това паниране, но пък наистина са много вкусни.
На снимката са и панирани и сварени броколи, в същата панираща смес.
Вече съм давала рецепта за тях.


Продукти:
1 глава лук

1 яйце
1/2 ч.ч. брашно
вегета или друга зеленчукова подправка



Приготвяне:
В купа разбийте яйцето, брашното и вегетата, да се получи смес /нещо средно между смес за кекс и за палачинки/.
Може да променяте количеството на брашното и яйцата.

Нарежете лука на филийки и го разделете на кръгчета.
Потопете всяко кръгче в сместа за паниране и изпържете в предварително загрято олио до зачервяване. Котлона да не е на най-силна степен, защото бързо ще се изпържи отвън, а лука няма да омекне.

9 коментара:

  1. Бонбонче, много харесвам панирани лучени кръгчета,а ти си ги представила перфектно. Един недостатък имат само- бързо се изяждат и някой трябва да пържи нова порция....Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък си спомням за тях от менюто на един ресторант преди десетина години . Бях много любопитна да ги опитам и след това колкото пъти го посещавах все от тях си поръчвах :) ! Не съм правила в къщи, даващ ми рецепта ,Катюш :) !
    Хубави събота и неделя ,Бонбон сладък :* !

    ОтговорИзтриване
  3. Но тези, замразените, които продават сега, нямат много дъх на лук, Кате :) Знаеш ли какво беше първото ми разочарование, когато ги купих :) и не повторих.
    Сега си правя в къщи - понякога така колелца панирани, понякога меля лука и с уреда за поничките ги пържа.
    Обаче има тук едно заведение, в което винаги си поръчвам, а там май аз им ги "вписах" в менюто, като обясних какво да е :) но пък ги правят страхотни.
    Нареждам се с чаша бира до твоите :) без друго е обедно време :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много ги обичам, Candy и ми се прииска да си взема от твоите! Прекрасни са! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Поредната хубава идейка, Кате!
    Усмивки! :) Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ги обичам, Кате и по въдможност ако някой друг ги приготвя! :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Супер мезе, Кате! Чудесна идея даваш :)

    ОтговорИзтриване
  8. Малко е игра, но пък са много вкусни и си заслужава!Чудесно мезе!
    Доядоха ми се ! :)
    Спокойна нощ и прекрасна неделя!

    ОтговорИзтриване