понеделник, 2 март 2015 г.

Веган енергийни барчета



Сурови веган барчета може да си направите по много начини и с различни продукти. Общо взето в рецептите се съдържат сладки сушени плодове, които да служат като спойка, добавят се ядки и по възможност някоя от т.нар. супер храни. Всичко това се пасира с частички, разточва се на плътна кора и се изрязва в различни формички. Най-често правоъгълни. Може да се полеят с разтопен натурален шоколад. А може и от тази смес да се правят бонбони. Преди съм показвала едни подобни бонбонки в блога.
Ето и моето предложение за веган енергийни барчета:




Продукти:
(относително количество)
1 ч.ч. фурми, без костилки
2 с.л. сурови бадеми
1 с.л. годжи бери
3-4 зърна какао
1 с.л. сушени малини
1 с.л. чия семенца


Приготвяне:
Смелете бадемите и какаото в блендер, на едро.
Добавете останалите продукти и смелете, за кратко. Трябва да се получи смес с малки частички.
Застелете хартия за печене и разстелете сместа, покрийте я с хартия за печене и разточете с точилка, докато получите кора с желаната дебелина. Отстранете хартията и изрежете желаните формички.
Нямам представа колко издържат, аз ги съхранявах за три дни в затворена кутия.









10 коментара:

  1. Чуднички са Кате!
    Честита Баба Марта! Да сте живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни! Взимам си 2 - 3, че едно надали ще ми стигне. Толкова апетитни снимки!
    Прегръдки и лека вечер.

    ОтговорИзтриване
  3. Ама много обичам аз такива ми ти великолепни блокчета, наистина ме засищат, но никога не съм и пробвала да направя, великолепни са! Прегръдка!
    Честит утрешен празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Заприличаха ми на сусамки, но много по вкусни!
    Честит празник, Катя!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз от давна се каня да пробвам нещо подобно и все отлагам Кате :) Разкошотийки са твоите!
    Честита Баба Марта и честит 3 март! Живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудни барчета Кате.Точно по моя вкус,нали съм на здравословна вълна :) За сушени малини не бях чувала ама какво ли няма вече :) а чиата в началото хич не ми допадаше а сега я обожавам.Весел празник,Катенце!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни са тези енергийни барчета. Последно време и аз се замислях да направя, а тези снимки са толкова примамливи, че определено ще ги пробвам скоро. Поздравления и честит празник :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много красиви снимки, Кате! И аз се каня да направя такива барчета, но за сега само с каненето си оставам. Тези сушени малини ти ли си ги прави? И дали ползваш дехидрататор за тях?
    Поздави :)

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни и много любими.Идеална, вкусна и бърза изненада.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване