Страници

Завръщане в миналото: таралежчета:)


Тези весели таралежчета са идентични по състав със скаличките. Колкото повече и различни продукти се използват - толкова по-добре.
В случая сме използвали различни бисквити, блат за торта, руло, какао нескуик. Всичко това се натрошава и разбърква с краве масло или маргарин и малко прясно мляко, за да се получи смес, удобна за моделиране. От там нататък се оформят скалички или таралежи или бонбони - трюфели с орео, бонбони със сухи пасти, бонбони с шоколадов блат, бонбони с блат, облечени в марципан, сладки трюфели:).

И този път няма специална рецепта, има само Ежковци:)









5 коментара:

  1. Е, наистина ме върна във времето, за което благодаря.

    ОтговорИзтриване
  2. Точно на скалички ми заприличаха и на мен, Кате. Нашите таралежчета ги правихме от маслено тесто, топвахме в шоколад и шоколадови пръчици или млени орехи. А това тъй наречено тесто е страхотно и дава голямо поле за оригинални решения.

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, ние с теб тези дни сме на една вълна - връщане към миналото. Малко забравени, но уникално вкусни рецепти!
    Супер таралежчета си направила, мила!
    Поздрави и прекрасен утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Много вкусни таралежчета, Кате :) Майка ми ги правеше от тесто като крайчетата опираше в стените на тавата, за да станат муцунки, а след изпичане ги топеше в шоколад и овалваше в орехи. Върна ме в детството, да знаеш! Още довечера ще забъркам една доза :) че и на живо да се върна. Супер си го измислила с това тесто, а и са толкова симпатични :) и скаличките си спомням. Много ми харесват такива ретро рецепти, като новата рубрика на Хриси в блога.
    Усмихнат ден, мила :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ихааааааааа, колко са сладки, Кате!
    Очарователни и много вкусни!!!

    ОтговорИзтриване