Страници

Цветни чушки - есенни листа


В есента има толкова много цветове... Но като че ли преобладаващите са червен, жълт, зелен.
И преди съм приготвяла цветни чушки, но сега като ги видях веднага си ги представих като есенни листа, разрязани надлъжно.
Реших да ги напълня с различни плънки, за разнообразие.




Продукти:
3 цветни чушки / зелена, червена, жълта/
1 глава лук
250 гр кайма смес
200 гр сварен боб с доматен сос от консерва, с дребни зърна
1/2 ч.ч. ориз
сол
чубрица
черен пипер
червен пипер


Приготвяне:
Сложете ориза във 2 ч.ч. вода на котлон да се свари.
Изцедете го.

В тиган с олио сложете ситно нарязания лук, да омекне.
Добавете каймата и бъркайте с дървена лъжица, да се раздроби.
Добавете подправките и солта.
Като се запържи, за около 10 минути, я разделете на две.

В едната полувина добавете свареният ориз и разбъркайте. Нарежете 1 домат на дребно и оставете за 5 минути на котлон.

В другата полувина добавете боба с доматения сос.
Оставете за 2-3 минути на котлон.


Разрежете чушките по дължина, през дръжките, така, че да се оформи листо.
Почистете внимателно от семките.
Напълнете 3 листа с едната смес и три листа с другата.
Подредете ги в тава, с малко вода и олио.
Запечете ги във фурна на около 200 градуса.



20 коментара:

  1. Красиви цветове! Много обичам пълнени чушки, не съм опитвала с пълнеж от сварен боб, но като гледам тези тук - изглеждат много апетитно! Желая ти хубав есенен ден! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,много цветно-любимите ми чушки.Изглеждат много вкусно.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Цветно и красиво предложение!
    Със сигурност са и вкусни!
    Чудесна идея,Кате!
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Вкусно и колоритно!
    Целувки мило момиче*)

    ОтговорИзтриване
  5. Ах че красиви чушчици ни предлагаш днес Кате:)Аз със боб съм пълнила само сухи чушки и зная колко са вкусни.Предполагам че и пресните ще ми допаднат.
    А между впрочем у дома чушки се хапват в промишлени количества:))))
    Много са ти красиви фотосите!
    Хубав ден и от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Пъстра и красива публикация Катенце, много апетитни чушлетата.
    За дроб не съм се сещала че може да върви на чушки ама като гледам колко е примамливо със сигурност ще е хубаво.
    Силни прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
  7. Бонбон, супер оригинално си наредила тез цветни чушлета!

    ОтговорИзтриване
  8. Еха с такива листенца есента със сигурност ще е любимия ми сезон.Много пъстро и вкусно предложение за есенните вечери.
    Приятна и кулинарно богата седмица, мила :)

    ОтговорИзтриване
  9. Много са красиви, Кате!
    Дъщеря ми би им се зарадвала.
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  10. Красиво и вкусно предложение в типични за сезона цветове! А и става бързичко така като гледам. Хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  11. Много ги харесвам и аз тези цветни чушки,имат приятен,сладникав вкус,дори и за салата са много подходящи.
    Чудесно блюдо си подготвила с тях,Кате!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  12. Цветно, вкусно и красиво! Харесвам ги с плънка от моцарела, чери домати и босилек. :)

    ОтговорИзтриване
  13. Много вкусно и красиво!
    Обичам ги много, мога да ги ям с всевъзможни плънки. Твоите са голямо изкушение, Кате!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Есентта е чудесна , а ако има и хубави, красиви ястия като твоите ,Кате става и много вкусна :) ! Целувки ,Бонбон ...ще пробвам тези с бобеца :* !
    Лека вечер ,мила !

    ОтговорИзтриване
  15. Добваката на бобец е изумителна :)) Харесват ми идеите, винаги внасяш нещо неочаквано :)

    ОтговорИзтриване
  16. БОнбон,
    аз също си падам по шарените чушки, но не бях ги пълнила с различни плънки;) Така става съвсем интересно!!! Поздравления!!

    ОтговорИзтриване
  17. Много пъстро и вкусно предложение Кате.Много оригинални пълнени чушлета и плънките ми допаднаха.Благодаря Кате за прекрасната есенна идея.Поздрави и лека вечер.

    ОтговорИзтриване
  18. Обичам много пълнени чушки, а и аз си купих преди време едни такива шарени и красиви като твоите :) Направих им една фотосесия и ги излапахме на салата, сега обаче ще пробвам пак с твоята рецепта, особено ме изкушава с боба :)
    Хубава сряда Кате :)

    ОтговорИзтриване
  19. Много оригинално и красиво предложение!
    Идеята за различен пълнеж също много ми допада!
    Катя, поздравления и за прекрасните снимки!

    ОтговорИзтриване