Страници

Коледен пост ден 11: Карфиол на тиган


Предложението днес е с карфиол. Обичаме го всякак, но най-любим ми е паниран или със сирена или бешамел на фурна. Е, днешната рецепта е съобразена с постите и ето я нея:


Продукти:
1 малък карфиол
1 скилидка чесън
зехтин
сол
черен пипер
червен пипер



Приготвяне:
Измийте и накъсайте/нарежете карфиола на розички. Сварете карфиола на пара.
Извадете го.
Загрейте в тиган малко зехтин, колкото да покрие дъното, нарежете скилидката чесън вътре и добавете карфиола. Запечете го от всички страни. Добавете солта и черният пипер и накрая червеният пипер, разбъркайте и отстранете от котлона.

*Предполагам, че розичките карфиол може да се потопят в галета, преди да се изпекат на тиган, така ще станат по-хрупкави. Сходна на тази рецепта е паприкованият Романеско.

9 коментара:

  1. Чудно!...Ще го приготвя тези дни,но може да го залея със счукан чесън и балсамико при поднасяне:)))Лек пост,Кате и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, преди обедно ме накара да мечтая, а Миленка с нейния дресинг, направо ме довърши!
    Благодаря за хубавата идея!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е хубаво да поглеждаш в паничката/тиганчето на още някой, който пости :)
    Вкусно предложение и днес, Кате :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много е апетитен!:)Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Huuuuuuuummmmmmmmm!!!!!
    Sempre que dou uma espiadinha em seu blog, fico com “água na boca” com todas as Delicias que vejo.
    Beijos Márcia (Rio de Janeiro - Brasil)
     
    http://decolherpracolher.com.br

    ОтговорИзтриване
  6. Направо се чудя отгде ви идват на акъл, винаги съм мислила, че освен боб и леща друго постно не мож ми роди главата, пък то....имало какво бре:) Това даже ми хареса, Кате:)

    ОтговорИзтриване
  7. По същия начин освен карфиол правя и броколи ( даже вчера вечер пак),страхотни стават.Имам главичка карфиол и пак така ще го приготвя като в твоето тиганче,изкусителке! :))

    ОтговорИзтриване
  8. Ето идея за карфиола, който ми остана!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Много семпло и апетитно, Кате! Така хубаво се е запекъл...чудесен е. Прегръдки и хубав ден!

    ОтговорИзтриване