Страници

Кашкавал пане в кори за баница


Нямам представа кой е първоизточник на тази идея, но благодаря! Моля, ако някой знае, да сподели в коментарите. Рецептата се появи на много места във вашите блогове и често се появява във Фейсбук. Естествено след като е сполучлива, записвам я и при мен. Хубавото при този начин на паниране е, че какъвто и да е кашкавала, то той няма да изтече в тигана, а ще си остане където му е мястото:). И другото, което искам да споделя е, че по никакъв начин не личи, че са използвани кори, все едно е паниран с брашно.





Продукти:
кашкавал
фини кори за баница
яйце
олио, за пържене




Приготвяне:
Разбийте яйцето в купа.
Нарежете кашкавала на правоъгълни или квадратни парчета, големина, по избор:).
Нарежете корите на правоъгълници или квадрати, съобразете ги с кашкавала, да може да се увие добре. намажете всяко парче кора леко с олио.
Увийте всяко парче кашкавал в едно парче кора.
Потопете в разбитото яйце и изпържете от двете страни в загрято олио.
*олиото е количество, както при пържене на кюфтета и други...

17 коментара:

  1. Много вкусно изглеждат! Отдавна им се каня, но след твоето изпълнение ще ги направя още днес. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, отново много интересна идея при теб! Не бях попадала на рецептата и със сигурност ще е удачно за всякакъв кашкавал. Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Много много сполучлива рецепта. И аз я гледам от доста време по страниците на интернет, но тука няма такива кори, така че ще се мъчим по стария метод.
    Ах, Кате снимките ти винаги толкова апетитни!

    ОтговорИзтриване
  4. Сладурска идея и аз я гледах:) Поздрави, Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. хахаха, открила си го и ти :) аз нямам проблеми с разтичането нв тигана, но ми е по-чисто и вече така го правя.
    Взех си парченце за обяд, Кате!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,ослушвам се още от Пепи,сега и ти подстрекаваш към блажни съблазни,страхотен тен си му докарала,много вкусно!Прегръдка и ведър ден,мила!

    ОтговорИзтриване
  7. Голяма вкусотия е!Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  8. И аз не знам кой е първоизточника на рецептата, но добре си спомням, че я видях преди повече от 5-6 години в един турски блог, та от тогава си мисля, че това е турска идея. Все едно, важното е, че се получават уникално вкусни вързопчета, Кате! У нас предимно с бутер тесто. Черпя се веднага с едничко от теб, че как ми стърже коремчето, а те как само ми намигат... :)))
    Хубав ден, Усмивке!

    ОтговорИзтриване
  9. Знам, че е вкусно, личи от снимките ти,Бонбон!
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Не помня дали съм виждала някъде вече тази идея, но със сигурност ме грабна. Обичам паниран кашкавал, а мразя да ми тече;) Прегръдки и мерси, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  11. При мен панирания кашкавал все не става - разтича се! Ще опитам този начин!
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Изглежда много апетитно. Трябва да опитам!

    ОтговорИзтриване
  13. Избягвам пърженото, но толкова добре изглежда това кашкавалче, Кате... С удоволствие бих ти откраднала едно парченце. :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  14. Кате, това и без да го опитам, знам, че е много вкусно. Няма къде да се сбърка с такава комбинация! Изглежда страхотно! Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  15. Интересна хрумка и сигурна съм също толкова вкусна. Прегръдка, Кате! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Ех, колко интересна идея. А как обичам паниран кашкавал. :)

    ОтговорИзтриване
  17. Аз правих Кате, но усещах корите, е знам може дебело да съм завила...

    ОтговорИзтриване