Страници

Романеско пане


Появил се е по зеленчуковите борси преди няколко години и е резултат от дългогодишна селекция на естествено съществуващи видове. Лично мен ме плени с невероятната си форма - прилича на пирамида.
Тъй като карфиол и броколи обичаме панирани, реших и Романеско да приготвя така.






Продукти:
1 глава Романеско
яйца - 2
брашно - за да се получи гъста каша
вегета
1 с.л. настърган кашкавал

Приготвяне:
Романеско накъсайте на пирамидки. Пуснете ги във вряща подсолена вода и ги сварете.
Извадете, изцедете и потопете в панировката: /яйцата се разбиват с брашното, кашкавала и вегетата./.
Изпържете в предварително загрято олио.
Извадете върху кухненска хартия да се отцедят от мазнината.
Сервирайте със сос: майонеза + кисело мляко + чесън + копър.

2 коментара:

  1. Това не съм го и чувала даже :)), но наистина е много интерсно откъм визия.
    Благодаря, че сподели :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз като Ина също не съм го чувала туй нещо.:-))) Много причудлива форма.
    Прегръдки и поздрави!

    ОтговорИзтриване