Страници

Банички "бохчи"


За днес оформихме меню само от бохчи: палачинки, банички и пилешки торбички. Рецептите ги пускам поетапно:).
Идеята за баничките ми дойде съвсем спонтанно. Честно казано не съм срещала досега това оформяне, далеч съм от мисълта, че никой не го е правил досега.



Продукти:
кори за баница от типа"дърпани на сач" - по-плътни са
краве сирене 200 гр
яйца - 2 бр.
маргарин


Приготвяне:
Направете плънката от яйцата и сиренето, разбъркани с вилица.
Изрежете кръгове от корите за баница, използвайте налични чинии, примерно:). Не се старайте да са правилни, все пак ще се оформят на торбичка и това не е от значение.
Намажете кръга с маргарин. Сложете в средата плънка и вдигнете краищата нагоре. Притиснете, така, че да се оформи "бохча". Аз не съм ги завързвала и така се изпекоха без проблем, ако се притеснявате, леко може да привържете с конец.
Намажете с маргарин бохчата и отгоре също!.
Изрежете си от алуминиево фолио малки парчета, достатъчни да покрият горната част на всяка торбичка. Необходимо е да сложите тези "калпачета", за да не ви изгорят отгоре.
Сложете готовите торбички във тава, застлана с хартия за печене и ги печете в предварително загрята фурна на 180 градуса.
Извадете и декорирайте с панделки.

5 коментара:

  1. Преди седмица приготвих нещо подобно - кори за баница, оформени по същия начин като кесийка с монети :-), само че пълнежът се състоеше от по една задушена в масло печурка, пълнена с горгонзола и свежи подправки. Наистина не се наложи да ги връзвам с конец, понеже тестото от само себе си се задържа. Много ти благодаря за идеята с палачинки, мисля следващия път да опитам така!
    Поздрави и хубава седмица, Кенди!

    ОтговорИзтриване
  2. Дени, сигурна съм, че са станали с много изискан вкус. И като каза кесийка с монети, си мисля, че също са чудесни за банички с късмети:). Благодаря, ти че се отби! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Канди,и тези банички много ми харесват!Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, баничките "бохчи" много ми харесаха и реших да ги направя и аз, но моля Ви да ми кажете точно какви кори сте ползвали и колко време печете баничките? Благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      Използвала съм кори от типа дърпани на сач, за съжаление не помня на коя марка са. Да Ви кажа честно смятам, че биха се получили със всякакви кори, стига да не са сухи и да се "трошат". Мажете ги с мазнина и може да наслоите и няколко пласта кори, ако са по-тънки. Поздрави!

      Изтриване